Jeśli wystąpi konieczność wysłania sprzętu do serwisu gwarancyjnego/pogwarancyjnego prosimy o zastosowanie się do poniższych punktów:
- Wyczyszczenie sprzętu przed spakowaniem
a. Opróżnienie systemu wodnego
b. Oczyszczenie tacki ociekowej
c. Opróżnienie pojemnika na fusy
d. Wyczyszczenie grupy zaparzającej (w przypadku maszyn, w których mamy dostęp i możliwość wyjęcia zaparzacza) - Usunięcie kawy z pojemnika na ziarna (przy pojedynczych ziarnach można użyć np. odkurzacza)
- Osuszenie pojemnika na wodę
- Zdemontowanie filtra wody
- Zapakowanie urządzenia w oryginalne opakowanie
- W przypadku braku opakowania oryginalnego – w opakowanie zastępcze uniemożliwiające uszkodzenie urządzenia w transporcie. Zabezpieczenie elementów ruchomych wchodzących w skład ekspresu by nie przemieszczały się swobodnie w paczce.
W niektórych przypadkach serwisy producenckie mogą mieć dodatkowe wytyczne odnośnie przygotowania sprzętu do wysyłki. W takim przypadku przed wysyłką warto się dopytać konsultanta co jeszcze powinniście Państwo zrobić, aby przesyłka dotarła bezpiecznie do serwisu.