Oferta limitowana:
  • 00

    D.

  • 00

    G.

  • 00

    Min.

  • 00

    Sec.

1+1 kawy CAPRISETTE & PARALLEL
Drugą, identyczną paczkę otrzymasz w prezencie.

Jak przygotować ekspres/młynek do wysyłki na serwis?

Jeśli wystąpi konieczność wysłania sprzętu do serwisu gwarancyjnego/pogwarancyjnego prosimy o zastosowanie się do poniższych punktów:

  1.  Wyczyszczenie sprzętu przed spakowaniem
    a.       Opróżnienie systemu wodnego
    b.       Oczyszczenie tacki ociekowej
    c.       Opróżnienie pojemnika na fusy
    d.       Wyczyszczenie grupy zaparzającej (w przypadku maszyn, w których mamy dostęp i możliwość wyjęcia zaparzacza)
  2. Usunięcie kawy z pojemnika na ziarna (przy pojedynczych ziarnach można użyć np. odkurzacza)
  3. Osuszenie pojemnika na wodę
  4. Zdemontowanie filtra wody
  5. Zapakowanie urządzenia w oryginalne opakowanie
  6. W przypadku braku opakowania oryginalnego – w opakowanie zastępcze uniemożliwiające uszkodzenie urządzenia w transporcie. Zabezpieczenie elementów ruchomych wchodzących w skład ekspresu by nie przemieszczały się swobodnie w paczce.

W niektórych przypadkach serwisy producenckie mogą mieć dodatkowe wytyczne odnośnie przygotowania sprzętu do wysyłki. W takim przypadku przed wysyłką warto się dopytać konsultanta co jeszcze powinniście Państwo zrobić, aby przesyłka dotarła bezpiecznie do serwisu.

Czy ta odpowiedź jest pomocna? 6 1