Oferta limitowana:
  • 00

    D.

  • 00

    G.

  • 00

    Min.

  • 00

    Sec.

1+1 kawy CAPRISETTE & PARALLEL
Drugą, identyczną paczkę otrzymasz w prezencie.

W jakich przypadkach koszt naprawy pokrywa klient?

Istnieje kilka sytuacji, w których klient będzie musiał ponieść koszt naprawy mimo złożenia reklamacji z tytułu gwarancji producenta:

  1.  Gdy uszkodzenie wynika z nieprawidłowego użytkowania urządzenia (uszkodzenia mechaniczne)
  2. W przypadku elementów eksploatacyjnych, które nie są objęte gwarancją (np. uszczelki)
  3. W momencie, gdy usterka wynika z braku/nieprawidłowego konserwowania urządzenia (producenci zastrzegają, że gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych brakiem bądź nieprawidłowym odkamienianiem urządzeń)
  4. W momencie, gdy urządzenie wymaga gruntownego czyszczenia (gwarancja nie obejmuje czyszczenia i konserwacji sprzętu).
Czy ta odpowiedź jest pomocna? 0 0