Oferta limitowana:
  • 00

    D.

  • 00

    G.

  • 00

    Min.

  • 00

    Sec.

1+1 kawy CAPRISETTE & PARALLEL
Drugą, identyczną paczkę otrzymasz w prezencie.

FAQ

Gdzie mogę wpisać kod rabatowy?

Podczas składania zamówienia, w koszyku znajduje się pole “Wpisz kod rabatowy”. Wpisz tam swój kod, zatwierdź go, a koszt Twojego zamówienia zostanie automatycznie obniżony.

Czy ta odpowiedź jest pomocna? 0 0

Czy mogę połączyć dwa zamówienia w jedno?

Jeśli Twoje zamówienia nie zostały jeszcze wysłane, a chcesz je połączyć w jedno, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta ([email protected], +48 664 722 522).

Czy ta odpowiedź jest pomocna? 0 0

Chcę zmienić adres wysyłki, jak mogę to zrobić?

Prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta ([email protected] lub +48 664 722 522). Jeśli Twoje zamówienie nie dotarło jeszcze do etapu realizacji, możliwe, że nadal będziemy mogli zmienić adres dostawy. Często jednak nie jesteśmy w stanie dokonać takich zmian, ponieważ zamówienie jest pakowane i oczekuje na wysyłkę w ciągu 24 godzin od złożenia.

Czy ta odpowiedź jest pomocna? 0 0

Czy mogę zmienić lub anulować moje zamówienie?

Prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta ([email protected] lub +48 664 722 522). Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane, możliwe, że będziemy mogli je zmienić lub anulować. Często jednak nie jesteśmy w stanie dokonać takich zmian, ponieważ zamówienie jest pakowane i oczekuje na wysyłkę w ciągu 24 godzin od złożenia.

Czy ta odpowiedź jest pomocna? 0 0

Skąd mam wiedzieć, że moje zamówienie zostało zrealizowane pomyślnie?

Gdy nasz dostawca płatności przetworzy Twoją płatność, wyślemy potwierdzenie zamówienia na adres e-mail, który podałeś podczas składania zamówienia.

Czy ta odpowiedź jest pomocna? 0 0

Chcę podać dodatkowe informacje: kod drzwi, dodatkowe linki itp. Gdzie mogę to zrobić?

Możesz to zrobić w sekcji uwag do zamówienia przy wyborze sposobu dostawy w kasie. Nazwa pola to “Inne komentarze”.

Czy ta odpowiedź jest pomocna? 0 0

Jak złożyć zamówienie w Waszym sklepie internetowym?

Po prostu wybierz produkty, które chcesz kupić i dodaj je do koszyka. Przejdź do strony kasy, wypełnij swoje dane osobowe i wprowadź szczegóły płatności.

Czy ta odpowiedź jest pomocna? 0 0

Co zrobić, jeśli w opisie produktu nie mogę znaleźć interesujących mnie informacji?

Skontaktuj się z nami telefonicznie (+48 664 722 522), mailowo ([email protected]) lub przyjdź do jednego z naszych sklepów fizycznych w Warszawie lub Krakowie. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!

Czy ta odpowiedź jest pomocna? 0 0

Jak mogę dokonać zakupu?

Możesz to zrobić w naszym sklepie internetowym, telefonicznie (+48 664 722 522), mailowo ([email protected]) lub odwiedzając jeden z naszych sklepów fizycznych w Warszawie lub Krakowie.

Czy ta odpowiedź jest pomocna? 1 0

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Skontaktuj się z nami

Wyślij wiadomość do konsultanta

W dni robocze od 9:00 do 18:00 odpowiadamy natychmiast

Zadzwoń do nas

W dni robocze od 9:00 do 18:00 odpowiadamy natychmiast +48 226 351 933