Informujemy, że w ramach naszej witryny stosujemy "ciasteczka" (ang. cookies). Jeśli się zgadzasz, kliknij przycisk "Zgadzam się", aby kontynuować. W każdej chwili możesz cofnąć swoją zgodę, zmieniając ustawienia wyszukiwarki dotyczące cookies lub usuwając je.
Zgadzam się!
Potrzeba szczerej porady? +48 664722522
Powrót

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Jak kupować?

  • W naszym sklepie: W naszych sklepach: Warszawa, ul. Pańska 77/79 i Kraków, ul. Batorego 10
  • W sklepie internetowym: www.PrzyjacieleKawy.pl
  • E-mail: witamy@przyjacielekawy.pl
  • Telefon: +48 664 722 522

Jakie są sposoby zapłaty?

  • Gotówką – przy odbiorze w naszym sklepie „Przyjaciele Kawy“
  • Kartą płatniczą – przy odbiorze w naszym sklepie „Przyjaciele Kawy“
  • Gotówką – kurierowi podczas dostarczenia przesyłki
  • Przelewem bankowym na wskazane konto
  • „Bank link“
  • Płatność w ratach
  • Leasing

Czy są jakieś dodatkowe zniżki na wasze produkty?

Tak, są. Przy zakupie większej ilości kawy ziarnistej:

– 3 – 7 kg – zniżka wynosi 5%,
– 8 kg i więcej – zniżka wynosi 10%.

W sklepie internetowym zniżki te stosowane są automatycznie.

Kiedy masz kod rabatowy lub kupon:

Wszelkie informacje o kodzie rabatowym lub wartości kuponu będą umieszczone i dostarczone wraz z nimi. Kody te wykorzystuje się, podając je na stronie „Koszyk“.

Korzystanie z partnerskich kart zniżkowych

  • ISIC_logo_cs  10% zniżki na kawę dla posiadaczy kart ISIC ITIC IYT
  • EC-logo  10% zniżki na kawę dla posiadaczy kart Euro 26
  • Credit-Agricole 10% zniżki na kawę dla posiadaczy kart Credit Agricole
  • home-profit 7% zniżki na wszystkie produkty dla posiadaczy kart Home Profit

Jak można odebrać swoje zamówienie?

Możliwości odebrania zakupionych produktów:

w większości przypadków, jeśli zamówienie zostanie dokonane do godz. 16:00, można:

– odebrać produkty w tym samym dniu w naszym sklepie stacjonarnym w Warszawie lub w Krakowie;
– otrzymać przesyłkę kurierską w czasie do 4 dni roboczych.

Jaka jest opłata za dostawę?

  • Bezpłatnie – jeśli wartość zamówienia przewyższa kwotę 99 zł
  • 19 zł – jeśli wartość zamówienia nie przekracza kwoty 99 zł

Kiedy zamówienie jest gotowe do odbioru lub do dostarczenia skontaktujemy się z Tobą poprzez e-mail lub telefonicznie.

Jakie są godziny dostawy?

Przed dostarczeniem przesyłki kurierzy kontaktują się z odbiorcą, w celu poinformowania o dokładnym czasie przybycia.

Ile kosztuje dostawa?

Jeśli zdecydujesz się na przesyłkę kurierem, dostawa:

– jest bezpłatna, jeśli zakupy przewyższają kwotę 99zł.
– będzie kosztować 19 zł – jeśli zakupy nie przekraczają sumy 99 zł.

Czy można dokonać zakupu w waszym sklepie, bez wcześniejszego zamówienia go przez internet?

Tak, można. Jednak asortyment dostępny w sklepie jest mniejszy niż w sklepie internetowym. Dlatego sugerujemy skontaktowanie się z nami, przed osobistym przybyciem do sklepu w celu obejrzenia ekspresu do kawy.

Czy w waszym sklepie są wszystkie produkty dostępne w sklepie internetowym?

Asortyment w sklepie jest mniejszy niż w sklepie internetowym. Wystarczy się jednak z nami wcześniej skontaktować, a sprowadzimy wskazane ekspresy do kawy i zademonstrujemy. Najczęściej w asortymencie sklepu posiadamy 30 – 50 modeli ekspresów do kawy oraz akcesoria.

Czy produkty są objęte gwarancją?

Tak. Wszystkie ekspresy do kawy są objęte dwuletnią gwarancją.

Ciekawe video i wyjątkowe okazje. Prenumeruj!
Newsteller Ciekawe video i wyjątkowe okazje. Prenumeruj! Prenumeruję