D.
G.
Min.
Sec. opis.
Naszym celem jest jak najszybsza wysyłka zamówień do naszych klientów. Jednak ze względu na zwiększoną sprzedaż, w okresie świątecznym czas wysyłki może się wydłużyć.
Podczas gdy większość zamówień jest nadal wysyłana na czas, niektóre mogą zająć do 2-4 dodatkowych dni roboczych, aby zostać wysłane.
Z góry dziękujemy – nie tylko za dalszą lojalność wobec Przyjaciół Kawy, ale również za cierpliwość!
Możesz wybrać jedną z trzech następujących metod dostawy:Usługa dostawy do domu;Dostawa do wybranego paczkomatu inPost;Możesz również odebrać towar tego samego dnia i zapłacić za niego przy odbiorze w dowolnym sklepie Przyjaciele Kawy.**Ten warunek jest ważny tylko wtedy, gdy wybrany sklep posiada wystarczającą ilość pożądanych przez Ciebie artykułów. Aby dowiedzieć się więcej, należy zadzwonić bezpośrednio do sklepu (+48 226 351 933). Zamówione przez Ciebie towary możesz odebrać w ciągu 2 tygodni.Oferujemy również dostawę tego samego dnia poprzez:WOLT (dedykowana aplikacja mobilna):Dostawa realizowana jest tego samego dnia na terenie Warszawy w promieniu 5 km od sklepu przy ul. Pańskiej 77/79.Pełna lista produktów dostępnych do zamówienia przez WOLT dostępna jest w aplikacji lub na stronie https://wolt.com/pl/pol/warsaw/venue/przyjaciele-kawy.Kurierzy X-press (za pośrednictwem Allegro.pl lub telefonicznie):Usługa dostawy realizowana jest w ośmiu miastach Polski (Częstochowa, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Toruń, Warszawa, Wrocław).Dostawa tego samego dnia ma miejsce, gdy godzina wysyłki i miejsce dostawy są zgodne z poniższymi wytycznymi:Dostawa do Warszawy: zamówienie złożone do godziny 15:00Dostawa do pozostałych miast: zamówienie złożone do godziny 10:00Przedmioty objęte usługą X-press couriers: kawa i produkty pielęgnacyjneWięcej informacji o usłudze znajduje się na stronie https://allegro.pl/kampania/one/kurier#dla-kupujacych.O odbiorze zamówienia lub jego przekazaniu kurierowi poinformujemy Państwa drogą mailową lub telefoniczną.
Jeśli nie otrzymałeś/aś swojej przesyłki, skontaktuj się z firmą kurierską by ustalić dokładny status przesyłki. W sytuacjach granicznych możesz skontaktować się z nami mailowo [email protected] bądź telefonicznie +48 22 635 19 33.
Prosimy o dokładne sprawdzenie przesyłki zaraz po jej nadejściu. Jeśli którykolwiek z zamówionych produktów został uszkodzony (niezależnie od tego, czy uszkodzenie jest widoczne, czy ukryte) podczas transportu, prosimy o zgłoszenie szkody przewoźnikowi w ciągu 14 dni. Szkody transportowe należy również zgłosić do “Przyjaciół Kawy” w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Możesz to zrobić kontaktując się z nami pod adresem [email protected] lub +48 664 722 522.
W momencie jeśli w otrzymanej przesyłce znalazły się towary, które nie były zamawiane bądź brakuje jakiegoś produktu, skontaktuj się z nami niezwłocznie mailowo [email protected] bądź telefonicznie +48 22 635 19 33.
Po przetworzeniu i wysłaniu zamówienia, otrzymasz e-mail z informacjami dotyczącymi śledzenia przesyłki. Jeśli nie otrzymałeś e-maila, upewnij się, że sprawdziłeś również swój folder spamu. Jeśli nie otrzymałeś numeru przesyłki, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected] lub +48 664 722 522, aby dowiedzieć się szczegółów zamówienia. Zalecamy częste sprawdzanie informacji o śledzeniu przesyłki, aby uniknąć sytuacji, w której przesyłka zostanie przekierowana z powrotem do naszego magazynu.
Tak! Numer śledzenia przesyłki jest wysyłany na Twój e-mail w momencie, gdy przesyłka opuszcza magazyn. Jeśli wybrałeś odbiór towaru w sklepie, poinformujemy Cię o zamówieniu poprzez wiadomość lub telefonicznie.
Wybrane przedmioty są pakowane i wysyłane w ciągu 1-3 dni roboczych po dokonaniu płatności. 95% zamówień jest dostarczanych następnego dnia!*
*Czas dostawy może się wydłużyć podczas wyprzedaży świątecznych. Podczas gdy większość zamówień jest nadal wysyłana na czas, niektóre mogą zająć do 2-4 dodatkowych dni roboczych, aby zostać wysłane.
Ważne: Czas dostawy może się różnić w zależności od wybranej metody dostawy. Numer śledzenia jest podawany po opuszczeniu przez przesyłkę naszego magazynu.
W przypadku, gdy wybierzesz opcję odbioru zamówienia w jednym z naszych sklepów stacjonarnych jego realizacja na dwa sposoby:
realizacja natychmiastowa – w momencie jeśli zamówiony towary jest na stanie danego sklepu. Odbiór może nastąpić tego samego dnia w godzinach otwarcia sklepów;
realizacja z wysyłką z magazynu – w tej sytuacji zamówiony produkt nie jest aktualnie na stanie danego sklepu i zostanie wysłany do wybranego punktu z magazynu centralnego. W momencie, gdy zamówienie będzie gotowe do odbioru otrzymają Państwo wiadomość email o gotowości zamówienia do odbioru.
Wysyłka do dowolnego miasta w Polsce jest darmowa dla wszystkich zamówień powyżej 199 zł! Jeśli Twoje zamówienie jest mniejsze niż 199 zł, cena dostawy zależy od sposobu dostawy, który wybierzesz przy kasie. Kurier GLS – 19,99 zł; InPost – 9,99 ZŁ. Alternatywnie możesz za darmo odebrać zamówienie osobiście w sklepie fizycznym.
Obecnie nie oferujemy takiej opcji. Jeśli chcieliby Państwo zamówić kilka produktów z dostawą pod różne adresy będą musieli Państwo złożyć osobne zamówienia.
Fakturę wyślemy Ci na adres e-mail podany w zamówieniu. Faktura elektroniczna jest jednocześnie kartą gwarancyjną. Ponadto, jeśli posiadasz konto, a zamówienie zostało złożone w sklepie internetowym www.przyjacielekawy.pl, faktury znajdziesz w swoim profilu użytkownika.
Zgodnie z referencjami firmy leasingowej, możesz płacić za pomocą polecenia zapłaty; online; gotówką; w oddziale banku; na rachunek bankowy podany w umowie. Ważne: składki muszą być opłacane przez firmę, z którą podpisałeś umowę.
Przy wyborze rat 0% nie ma możliwości wyboru dowolnego dnia spłaty rat. Jest on ustalony na dzień miesiąca w którym złożyło się wniosek ratalny.
Umowę leasingu możesz zawrzeć przedstawiając swój dokument tożsamości: paszport lub dowód osobisty Rzeczypospolitej Polskiej lub zezwolenie na pobyt stały w Rzeczypospolitej Polskiej (może być do niego dołączony akt obywatelstwa innego państwa).
Wszystkie towary dostępne na naszej strony można zakupić na raty. Minimalna kwota zakupu na raty to 300 zł. Zakupu na raty można dokonać za pośrednictwem jednego z dwóch współpracujących z nami banków: Santander oraz Credit Agricole.
Po dodaniu żądanego przedmiotu do koszyka, w kroku płatności wybierz jednego z dostępnych dostawców usług leasingowych. Po wybraniu dostawcy, kliknij przycisk “Kup”, a zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę usług dostawcy leasingu. W zawarciu umowy leasingowej mogą również pomóc menedżerowie. Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem [email protected] lub telefonicznie pod numerem +48 664 722 522.
Fakturę z odroczonym terminem płatności możemy wystawić w następujących przypadkach: jednostkom budżetowym; firmom, które stale z nami współpracują oraz regulujął płatności w wyznaczonym terminie.
Niestety nie. Przy wyborze płatności przy odbiorze u kuriera można zapłacić na dwa sposoby:
1. gotówką;
2. kodem BLIK.
Koszt płatności przy odbiorze: 3,00 zł
Przy zakupie w naszym sklepie internetowym można wybrać jedną z poniższych opcji opłaty za zamówienie:
gotówką przy odbiorze;
tradycyjnym przelewem bankowym;
szybką płatność tPay (w tym szybkie przelewem, płatność kartą i BLIK).
Dodatkowo oferujemy skorzystanie z oferty ratalnej i leasingowej.
Płatności odroczone PayPo – Kup teraz, zapłać później. Więcej na temat płatności PayPo: tutaj.
Podczas składania zamówienia zaznacz pole “Zakup na firmę” i wypełnij wszystkie wymagane dane.
W przypadku zamówienia z przyciskiem “Otrzymaj ofertę” nie posiadamy tego produktu aktualnie na stanie. Jednak po naciśnięciu tego przycisku i wpisaniu swoich danych kontaktowych otrzymają Państwo informację o ewentualnym terminie dostępności produktu bądź ofertę na zbliżony produkt.
Może być kilka przyczyn nie działającego kodu rabatowego:
kod został wprowadzony niepoprawnie;
wygasła ważność kodu;
kod nie działa dla wybranych produktów z koszyka (np. ze względu na kategorię produktu, bądź aktualną promocję na dany produkt);
nie została osiągnięta minimalna kwota dla danego kodu rabatowego.
Podczas składania zamówienia, w koszyku znajduje się pole “Wpisz kod rabatowy”. Wpisz tam swój kod, zatwierdź go, a koszt Twojego zamówienia zostanie automatycznie obniżony.
Jeśli Twoje zamówienia nie zostały jeszcze wysłane, a chcesz je połączyć w jedno, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta ([email protected], +48 664 722 522).
Prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta ([email protected] lub +48 664 722 522). Jeśli Twoje zamówienie nie dotarło jeszcze do etapu realizacji, możliwe, że nadal będziemy mogli zmienić adres dostawy. Często jednak nie jesteśmy w stanie dokonać takich zmian, ponieważ zamówienie jest pakowane i oczekuje na wysyłkę w ciągu 24 godzin od złożenia.
Prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta ([email protected] lub +48 664 722 522). Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane, możliwe, że będziemy mogli je zmienić lub anulować. Często jednak nie jesteśmy w stanie dokonać takich zmian, ponieważ zamówienie jest pakowane i oczekuje na wysyłkę w ciągu 24 godzin od złożenia.
Gdy nasz dostawca płatności przetworzy Twoją płatność, wyślemy potwierdzenie zamówienia na adres e-mail, który podałeś podczas składania zamówienia.
Możesz to zrobić w sekcji uwag do zamówienia przy wyborze sposobu dostawy w kasie. Nazwa pola to “Inne komentarze”.
Po prostu wybierz produkty, które chcesz kupić i dodaj je do koszyka. Przejdź do strony kasy, wypełnij swoje dane osobowe i wprowadź szczegóły płatności.
Skontaktuj się z nami telefonicznie (+48 664 722 522), mailowo ([email protected]) lub przyjdź do jednego z naszych sklepów fizycznych w Warszawie lub Krakowie. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!
Możesz to zrobić w naszym sklepie internetowym, telefonicznie (+48 664 722 522), mailowo ([email protected]) lub odwiedzając jeden z naszych sklepów fizycznych w Warszawie lub Krakowie.
Towar można zwrócić na dwa sposoby:
1. dostarczając produkt osobiście do jednego z naszych punktów stacjonarnych;
2. wysyłając produkt na adres: Przyjaciele Kawy 19-300 Ełk ul. Krzemowa 4 tel +48 226 351 933 Formularz reklamacyjny
Wzór-oświadczenia-o-odstąpieniu-od-umowy
Jak tylko Twój przedmiot dotrze do magazynu i jego stan zostanie sprawdzony przez naszych specjalistów ds. jakości, wyślemy Ci e-mail z potwierdzeniem realizacji zwrotu pieniędzy.
Kiedy produkt zostanie zwrócony, przekażemy Ci pieniądze w ciągu 14 dni roboczych. Potrzebny nam będzie numer Twojego konta, imię i nazwisko oraz numer zamówienia. Ważne jest, aby pieniądze zapłacone za zwrócony towar zostały przelane na podane przez Ciebie konto bankowe. Nie ma możliwości zwrotu pieniędzy w gotówce lub za pomocą firmy kurierskiej.
Jako ważny element naszego łańcucha wartości, oferujemy 14-dniową politykę zwrotów. Pamiętaj jednak, że produkt, który chcesz zwrócić, musi być w nienaruszonym stanie (fabrycznie nowy). Możesz sprawdzić towar pod względem wyglądu, kolorystyki, wielkości, ale aby otrzymać pełny zwrot pieniędzy, produkt nie powinien:
nie powinien być włączany;
nie powinien być użytkowany;
nie powinien nosić śladów użytkowania;
nie powinien być łączony z innymi towarami po dostarczeniu, tak że stają się elementami nierozłącznymi;
dodatkowo zwrócone powinny zostać wszystkie elementy wchodzące w skład danego produktu.
Zwrot pieniędzy otrzymasz, w momencie gdy produkt dotrze z powrotem do naszego magazynu i zostanie oceniony jego stan.
Zwracamy uwagę, że koszty przesyłki poniesione podczas doręczenia przesyłki nie będą uwzględnione w zwrocie pieniędzy.
Czy jest możliwość wydłużenia gwarancji w waszym sklepie? Oczywiście! Jest możliwość wydłużenia gwarancji w naszym sklepie o dodatkowe dwa lata. Usługa PRO SERVICE skierowana jest do klientów indywidualnych i obejmuje:
1. Dodatkowe dwa lata gwarancji
2. Priorytet naprawy*
3. Bezpłatne dostarczenie urządzenia w celu diagnostyki
4. Sprzęt zastępczy, w przypadku gdy naprawa potrwa dłużej niż 30 dni (np. w związku z oczekiwaniem na części zamienne)
Koszt dodatkowej gwarancji PRO SERVICE wynosi 10% wartości sprzętu (jednak nie mniej niż 200zł).
* Pierwszeństwo naprawy obowiązuje przez czas trwania przedłużonej gwarancji.
Aby przedłużyć żywotność sprzętu trzeba starannie i systematycznych go czyścić i zwracać uwagę na komunikaty wyświetlające się na ekranach naszych ekspresów (w przypadku maszyn, które wyposażone są w funkcję „komunikatów”). Szczegółowe informacje odnośnie czyszczenia i konserwacji ekspresów i młynków automatycznych zawarte są w instrukcjach obsługi dołączonych do urządzeń.
Zachęcamy również do zapoznania się z naszymi artykułami opisującymi sposoby dbania o ekspresy oraz w jaki sposób je odkamieniać:
https://www.przyjacielekawy.pl/blog/jak-konserwowac-ekspres-do-kawy/
https://www.przyjacielekawy.pl/blog/odkamienianie-ekspresu-do-kawy/
Wielu producentów ekspresów i młynków elektrycznych załącza w instrukcji obsługi rozdział poświęcony rozwiązywaniu problemów z ich sprzętem. Jeśli nie znajdziemy w nim punktu nawiązującego do występującego problemu bądź podane metody nie będą skuteczne warto wtedy skontaktować się z autoryzowanym serwisem producenta sprzętu (kontakt do autoryzowanych serwisów podany jest w punkcie „Gdzie należy się udać w przypadku konieczności dokonania reklamacji gwarancyjnej?”).
UWAGA! Bardzo prosimy by nie próbować naprawiać sprzętu „na siłę” gdyż każde uszkodzenie wynikające z takowego sposobu naprawy nie podlega gwarancji producenckiej.
Jeśli wystąpi konieczność wysłania sprzętu do serwisu gwarancyjnego/pogwarancyjnego prosimy o zastosowanie się do poniższych punktów:
1. Wyczyszczenie sprzętu przed spakowaniem
a. Opróżnienie systemu wodnego
b. Oczyszczenie tacki ociekowej
c. Opróżnienie pojemnika na fusy
d. Wyczyszczenie grupy zaparzającej (w przypadku maszyn, w których mamy dostęp i możliwość wyjęcia zaparzacza)
2. Usunięcie kawy z pojemnika na ziarna (przy pojedynczych ziarnach można użyć np. odkurzacza)
3. Osuszenie pojemnika na wodę
4. Zdemontowanie filtra wody
5. Zapakowanie urządzenia w oryginalne opakowanie
6. W przypadku braku opakowania oryginalnego – w opakowanie zastępcze uniemożliwiające uszkodzenie urządzenia w transporcie. Zabezpieczenie elementów ruchomych wchodzących w skład ekspresu by nie przemieszczały się swobodnie w paczce.
W niektórych przypadkach serwisy producenckie mogą mieć dodatkowe wytyczne odnośnie przygotowania sprzętu do wysyłki. W takim przypadku przed wysyłką warto się dopytać konsultanta co jeszcze powinniście Państwo zrobić, aby przesyłka dotarła bezpiecznie do serwisu.
Istnieje kilka sytuacji, w których klient będzie musiał ponieść koszt naprawy mimo złożenia reklamacji z tytułu gwarancji producenta:
1. Gdy uszkodzenie wynika z nieprawidłowego użytkowania urządzenia (uszkodzenia mechaniczne)
2. W przypadku elementów eksploatacyjnych, które nie są objęte gwarancją (np. uszczelki)
3. W momencie, gdy usterka wynika z braku/nieprawidłowego konserwowania urządzenia (producenci zastrzegają, że gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych brakiem bądź nieprawidłowym odkamienianiem urządzeń)
4. W momencie, gdy urządzenie wymaga gruntownego czyszczenia (gwarancja nie obejmuje czyszczenia i konserwacji sprzętu).
W przypadku uszkodzenia sprzętu po upływie okresu gwarancyjnego mogą go Państwo naprawić za pośrednictwem naszego serwisu. Należy pamiętać, że w takim przypadku koszty naprawy, wymiany elementów oraz transport sprzętu do serwisu pokrywa klient.
Serwis gwarancyjny ma maksymalnie 14 dni aby rozpatrzeć zgłoszenie gwarancyjne o czym zostaną Państwo poinformowani. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia sprawy serwisowej nie ma konkretnych terminów na naprawę uszkodzonego sprzętu, jednak szacunkowo nie trwa to dłużej niż do 3 tygodni od daty zgłoszenia usterki. Okres ten może się wydłużyć w momencie, gdy potrzebne będzie sprowadzenie podzespołów, których w momencie nie ma dostępnych w serwisie.
Skontaktuj się z “Przyjaciółmi Kawy” i Działem Obsługi Klienta telefonicznie +48 664 722 522 lub mailowo [email protected], a my doradzimy Ci, co zrobić w przypadku naprawy gwarancyjnej. Pamiętaj, że nie wszystkie elementy gwarancyjne są naprawiane przez nasz serwis.
Tak. Większość domowych ekspresów do kawy posiada 2-letnią gwarancję producenta. Jednak niektóre ekspresy do kawy mogą mieć roczną gwarancję (ekspresy do kawy pro-line, niektóre modele półautomatyczne itp – jest to zaznaczone w opisie produktu). Przy zakupie ekspresu do kawy można również wykupić dłuższy certyfikat serwisu gwarancyjnego (od 1 do 5 dodatkowych lat).
Jeśli serwisem gwarancyjnym Twojego ekspresu zajmują się Przyjaciele Kawy, wypełnij formularz tutaj.
Konserwacja ekspresu do kawy zawsze zależy od tego, jak często jest on używany. Rozróżnia się następujące częstotliwości:
Codzienna konserwacja:Czyszczenie tacki na fusy kawowe (jej pojemność jest podana w specyfikacji technicznej produktu) Płukanie rurek Mycie systemu mlecznego.
Okresowa (raz w miesiącu/tygodniu): Czyszczenie jednostki zaparzającej (z wyjątkiem ekspresów do kawy JURA). Czyszczenie systemu mlecznego płynem antybakteryjnym (można częściej)
Okresowo (raz lub dwa razy w ciągu 2 miesięcy): Pozostałości kawy należy usuwać co 200 filiżanek Odkamienianie należy przeprowadzać mniej więcej co 50-60 litrów, jeśli nie jest używany filtr
Jeśli chodzi o czyszczenie ekspresu do kawy, zalecamy skonsultowanie się ze sprzedawcą. Uniwersalne środki do konserwacji nadają się do większości ekspresów do kawy. Istnieją jednak pewne marki, które wymagają szczególnych środków ze względu na swoją wyjątkową zasadę działania.
Tak jak w przypadku wszystkich programów konserwacyjnych, częstotliwość czyszczenia systemu mlecznego zależy od częstotliwości użytkowania ekspresu do kawy. Mleko jest produktem spożywczym i ma bardzo krótki okres przydatności do spożycia. Z tego powodu zalecamy jak najczęstsze czyszczenie elementów, które mają kontakt z mlekiem. Jeśli codziennie wieczorem płuczesz spieniacz pod ciepłą wodą lub namaczasz go na noc, wystarczy raz w tygodniu wyczyścić go płynem antybakteryjnym. Jeśli pominąłeś co najmniej kilka dni codziennej konserwacji, ze względów higienicznych zdezynfekuj system natychmiast przed przygotowaniem napojów na bazie mleka.
Wejdź w link i dowiedz się więcej o procedurze odkamieniania: https://www.przyjacielekawy.pl/blog/jak-prawidlowo-odkamienic-ekspres-kawy/.
Napisaliśmy pouczający artykuł o tym, jak konserwować automatyczny ekspres do kawy. Artykuł można znaleźć klikając w link: https://www.przyjacielekawy.pl/blog/jak-konserwowac-ekspres-do-kawy/.
Oczywiście! W celu uzyskania oferty na profesjonalne maszyny do punktów gastronomicznych zapraszamy do kontaktu pod adresem mailowy [email protected], a nasz opiekun biznesowy pomoże w doborze odpowiedniego sprzętu do Państwa działalności.
Aktualnie w naszej ofercie nie posiadamy takiej opcji. Jednak polecić możemy usługę leasingową dostępną na naszej stronie bądź za pośrednictwem naszego opiekuna biznesowego.
Więcej informacji: https://www.przyjacielekawy.pl/faq/jak-kupic-ekspres-do-kawy-w-leasingu/
Oczywiście! Jeżeli chcieliby Państwo otrzymać taki cennik bardzo prosimy o kontakt mailowy pod adresem [email protected] i prześlemy Państwu plik z aktualnym cennikiem.
W przypadku zakupu większość ilości produktów, które chcielibyście Państwo zakupić bardzo prosimy o kontakt mailowy [email protected] bądź telefoniczny +48 22 635 19 33, a nasi pracownicy przygotują dla Państwa spersonalizowaną ofertę w oparciu o wybrane produkty i ilość jaką chcą Państwo zamówić.
Nie, ceny są takie same zarówno dla osób prawnych jak i fizycznych.
Nie. Asortyment towarów w naszych sklepach stale się zmienia, dlatego zawsze warto zapytać o dostępność poszukiwanego produktu w naszych sklepach.
Tak! Specjalna cena obowiązuje na nasze zestawy kawowe lub przy zakupie większych ilości kawy ziarnistej. Dodatkowo, wszystkie nasze aktualne oferty znajdziesz w kategorii PROMOCJE.
Możesz wybrać, które pliki cookie chcesz, abyśmy używali. Niektóre z nich są niezbędne i nie można ich wyłączyć.
Te pliki cookie są niezbędne do prawidłowego działania naszej witryny i nie można ich wyłączyć. Nie zbierają żadnych danych identyfikujących użytkownika.
Te pliki cookie pozwalają nam zoptymalizować naszą witrynę i zobaczyć źródła ruchu w witrynie. Korzystamy w tym celu z platformy Google Analytics. Zebrane dane nie identyfikują Cię i nie są udostępniane podmiotom trzecim. Włączenie tych plików cookie umożliwi Ci korzystanie z naszej wtyczki czatu na żywo i tym samym otrzymanie pomocy od naszych konsultantów.
Nikt nie lubi reklam w Internecie – zwłaszcza tych zupełnie nieistotnych. Te pliki cookie pozwalają nam identyfikować Twoje potrzeby i dostarczać tylko najbardziej odpowiednie oferty. Będziesz widzieć reklamy, nawet jeśli nie włączysz tych plików cookie, ale nie będą one dostosowane do Twoich potrzeb i zainteresowań.