Czy jest możliwość wydłużenia gwarancji w waszym sklepie?
Czy jest możliwość wydłużenia gwarancji w waszym sklepie?
Oczywiście! Jest możliwość wydłużenia gwarancji w naszym sklepie o dodatkowe dwa lata. Usługa PRO SERVICE skierowana jest do klientów indywidualnych i obejmuje:
Dodatkowe dwa lata gwarancji
Priorytet naprawy*
Bezpłatne dostarczenie urządzenia w celu diagnostyki
Sprzęt zastępczy, w przypadku gdy naprawa potrwa dłużej niż 30 dni (np. w związku z oczekiwaniem na części zamienne)
Koszt dodatkowej gwarancji PRO SERVICE wynosi 10% wartości sprzętu (jednak nie mniej niż 200zł).
* Pierwszeństwo naprawy obowiązuje przez czas trwania przedłużonej gwarancji.
Czy ta odpowiedź jest pomocna?
00
Co zrobić aby przedłużyć żywotność ekspresu?
Aby przedłużyć żywotność sprzętu trzeba starannie i systematycznych go czyścić i zwracać uwagę na komunikaty wyświetlające się na ekranach naszych ekspresów (w przypadku maszyn, które wyposażone są w funkcję „komunikatów”). Szczegółowe informacje odnośnie czyszczenia i konserwacji ekspresów i młynków automatycznych zawarte są w instrukcjach obsługi dołączonych do urządzeń.
Zachęcamy również do zapoznania się z naszymi artykułami opisującymi sposoby dbania o ekspresy oraz w jaki sposób je odkamieniać:
Wielu producentów ekspresów i młynków elektrycznych załącza w instrukcji obsługi rozdział poświęcony rozwiązywaniu problemów z ich sprzętem. Jeśli nie znajdziemy w nim punktu nawiązującego do występującego problemu bądź podane metody nie będą skuteczne warto wtedy skontaktować się z autoryzowanym serwisem producenta sprzętu (kontakt do autoryzowanych serwisów podany jest w punkcie „Gdzie należy się udać w przypadku konieczności dokonania reklamacji gwarancyjnej?”).
UWAGA! Bardzo prosimy by nie próbować naprawiać sprzętu „na siłę” gdyż każde uszkodzenie wynikające z takowego sposobu naprawy nie podlega gwarancji producenckiej.
Czy ta odpowiedź jest pomocna?
00
Jak przygotować ekspres/młynek do wysyłki na serwis?
Jeśli wystąpi konieczność wysłania sprzętu do serwisu gwarancyjnego/pogwarancyjnego prosimy o zastosowanie się do poniższych punktów:
Wyczyszczenie sprzętu przed spakowaniem
a. Opróżnienie systemu wodnego
b. Oczyszczenie tacki ociekowej
c. Opróżnienie pojemnika na fusy
d. Wyczyszczenie grupy zaparzającej (w przypadku maszyn, w których mamy dostęp i możliwość wyjęcia zaparzacza)
Usunięcie kawy z pojemnika na ziarna (przy pojedynczych ziarnach można użyć np. odkurzacza)
Osuszenie pojemnika na wodę
Zdemontowanie filtra wody
Zapakowanie urządzenia w oryginalne opakowanie
W przypadku braku opakowania oryginalnego – w opakowanie zastępcze uniemożliwiające uszkodzenie urządzenia w transporcie. Zabezpieczenie elementów ruchomych wchodzących w skład ekspresu by nie przemieszczały się swobodnie w paczce.
W niektórych przypadkach serwisy producenckie mogą mieć dodatkowe wytyczne odnośnie przygotowania sprzętu do wysyłki. W takim przypadku przed wysyłką warto się dopytać konsultanta co jeszcze powinniście Państwo zrobić, aby przesyłka dotarła bezpiecznie do serwisu.
Czy ta odpowiedź jest pomocna?
61
W jakich przypadkach koszt naprawy pokrywa klient?
Istnieje kilka sytuacji, w których klient będzie musiał ponieść koszt naprawy mimo złożenia reklamacji z tytułu gwarancji producenta:
Gdy uszkodzenie wynika z nieprawidłowego użytkowania urządzenia (uszkodzenia mechaniczne)
W przypadku elementów eksploatacyjnych, które nie są objęte gwarancją (np. uszczelki)
W momencie, gdy usterka wynika z braku/nieprawidłowego konserwowania urządzenia (producenci zastrzegają, że gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych brakiem bądź nieprawidłowym odkamienianiem urządzeń)
W momencie, gdy urządzenie wymaga gruntownego czyszczenia (gwarancja nie obejmuje czyszczenia i konserwacji sprzętu).
Czy ta odpowiedź jest pomocna?
00
Co się stanie jeśli mój sprzęt zepsuje się po upływie okresu gwarancyjnego?
W przypadku uszkodzenia sprzętu po upływie okresu gwarancyjnego mogą go Państwo naprawić za pośrednictwem naszego serwisu. Należy pamiętać, że w takim przypadku koszty naprawy, wymiany elementów oraz transport sprzętu do serwisu pokrywa klient.
Czy ta odpowiedź jest pomocna?
03
Ile czasu trwa naprawa gwarancyjna?
Serwis gwarancyjny ma maksymalnie 14 dni aby rozpatrzeć zgłoszenie gwarancyjne o czym zostaną Państwo poinformowani. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia sprawy serwisowej nie ma konkretnych terminów na naprawę uszkodzonego sprzętu, jednak szacunkowo nie trwa to dłużej niż do 3 tygodni od daty zgłoszenia usterki. Okres ten może się wydłużyć w momencie, gdy potrzebne będzie sprowadzenie podzespołów, których w momencie nie ma dostępnych w serwisie.
Czy ta odpowiedź jest pomocna?
32
Gdzie należy się udać w przypadku konieczności dokonania naprawy gwarancyjnej?
Skontaktuj się z “Przyjaciółmi Kawy” i Działem Obsługi Klienta telefonicznie +48 664 722 522 lub mailowo [email protected], a my doradzimy Ci, co zrobić w przypadku naprawy gwarancyjnej. Pamiętaj, że nie wszystkie elementy gwarancyjne są naprawiane przez nasz serwis.
Czy ta odpowiedź jest pomocna?
511
Czy oferujecie gwarancję?
Tak. Większość domowych ekspresów do kawy posiada 2-letnią gwarancję producenta. Jednak niektóre ekspresy do kawy mogą mieć roczną gwarancję (ekspresy do kawy pro-line, niektóre modele półautomatyczne itp – jest to zaznaczone w opisie produktu). Przy zakupie ekspresu do kawy można również wykupić dłuższy certyfikat serwisu gwarancyjnego (od 1 do 5 dodatkowych lat).
Jeśli serwisem gwarancyjnym Twojego ekspresu zajmują się Przyjaciele Kawy, wypełnij formularz tutaj.
Czy jest możliwość wydłużenia gwarancji w waszym sklepie?
Czy jest możliwość wydłużenia gwarancji w waszym sklepie?
Oczywiście! Jest możliwość wydłużenia gwarancji w naszym sklepie o dodatkowe dwa lata. Usługa PRO SERVICE skierowana jest do klientów indywidualnych i obejmuje:
Dodatkowe dwa lata gwarancji
Priorytet naprawy*
Bezpłatne dostarczenie urządzenia w celu diagnostyki
Sprzęt zastępczy, w przypadku gdy naprawa potrwa dłużej niż 30 dni (np. w związku z oczekiwaniem na części zamienne)
Koszt dodatkowej gwarancji PRO SERVICE wynosi 10% wartości sprzętu (jednak nie mniej niż 200zł).
* Pierwszeństwo naprawy obowiązuje przez czas trwania przedłużonej gwarancji.
Czy ta odpowiedź jest pomocna?
00
Co zrobić aby przedłużyć żywotność ekspresu?
Aby przedłużyć żywotność sprzętu trzeba starannie i systematycznych go czyścić i zwracać uwagę na komunikaty wyświetlające się na ekranach naszych ekspresów (w przypadku maszyn, które wyposażone są w funkcję „komunikatów”). Szczegółowe informacje odnośnie czyszczenia i konserwacji ekspresów i młynków automatycznych zawarte są w instrukcjach obsługi dołączonych do urządzeń.
Zachęcamy również do zapoznania się z naszymi artykułami opisującymi sposoby dbania o ekspresy oraz w jaki sposób je odkamieniać:
Wielu producentów ekspresów i młynków elektrycznych załącza w instrukcji obsługi rozdział poświęcony rozwiązywaniu problemów z ich sprzętem. Jeśli nie znajdziemy w nim punktu nawiązującego do występującego problemu bądź podane metody nie będą skuteczne warto wtedy skontaktować się z autoryzowanym serwisem producenta sprzętu (kontakt do autoryzowanych serwisów podany jest w punkcie „Gdzie należy się udać w przypadku konieczności dokonania reklamacji gwarancyjnej?”).
UWAGA! Bardzo prosimy by nie próbować naprawiać sprzętu „na siłę” gdyż każde uszkodzenie wynikające z takowego sposobu naprawy nie podlega gwarancji producenckiej.
Czy ta odpowiedź jest pomocna?
00
Jak przygotować ekspres/młynek do wysyłki na serwis?
Jeśli wystąpi konieczność wysłania sprzętu do serwisu gwarancyjnego/pogwarancyjnego prosimy o zastosowanie się do poniższych punktów:
Wyczyszczenie sprzętu przed spakowaniem
a. Opróżnienie systemu wodnego
b. Oczyszczenie tacki ociekowej
c. Opróżnienie pojemnika na fusy
d. Wyczyszczenie grupy zaparzającej (w przypadku maszyn, w których mamy dostęp i możliwość wyjęcia zaparzacza)
Usunięcie kawy z pojemnika na ziarna (przy pojedynczych ziarnach można użyć np. odkurzacza)
Osuszenie pojemnika na wodę
Zdemontowanie filtra wody
Zapakowanie urządzenia w oryginalne opakowanie
W przypadku braku opakowania oryginalnego – w opakowanie zastępcze uniemożliwiające uszkodzenie urządzenia w transporcie. Zabezpieczenie elementów ruchomych wchodzących w skład ekspresu by nie przemieszczały się swobodnie w paczce.
W niektórych przypadkach serwisy producenckie mogą mieć dodatkowe wytyczne odnośnie przygotowania sprzętu do wysyłki. W takim przypadku przed wysyłką warto się dopytać konsultanta co jeszcze powinniście Państwo zrobić, aby przesyłka dotarła bezpiecznie do serwisu.
Czy ta odpowiedź jest pomocna?
61
W jakich przypadkach koszt naprawy pokrywa klient?
Istnieje kilka sytuacji, w których klient będzie musiał ponieść koszt naprawy mimo złożenia reklamacji z tytułu gwarancji producenta:
Gdy uszkodzenie wynika z nieprawidłowego użytkowania urządzenia (uszkodzenia mechaniczne)
W przypadku elementów eksploatacyjnych, które nie są objęte gwarancją (np. uszczelki)
W momencie, gdy usterka wynika z braku/nieprawidłowego konserwowania urządzenia (producenci zastrzegają, że gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych brakiem bądź nieprawidłowym odkamienianiem urządzeń)
W momencie, gdy urządzenie wymaga gruntownego czyszczenia (gwarancja nie obejmuje czyszczenia i konserwacji sprzętu).
Czy ta odpowiedź jest pomocna?
00
Co się stanie jeśli mój sprzęt zepsuje się po upływie okresu gwarancyjnego?
W przypadku uszkodzenia sprzętu po upływie okresu gwarancyjnego mogą go Państwo naprawić za pośrednictwem naszego serwisu. Należy pamiętać, że w takim przypadku koszty naprawy, wymiany elementów oraz transport sprzętu do serwisu pokrywa klient.
Czy ta odpowiedź jest pomocna?
03
Ile czasu trwa naprawa gwarancyjna?
Serwis gwarancyjny ma maksymalnie 14 dni aby rozpatrzeć zgłoszenie gwarancyjne o czym zostaną Państwo poinformowani. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia sprawy serwisowej nie ma konkretnych terminów na naprawę uszkodzonego sprzętu, jednak szacunkowo nie trwa to dłużej niż do 3 tygodni od daty zgłoszenia usterki. Okres ten może się wydłużyć w momencie, gdy potrzebne będzie sprowadzenie podzespołów, których w momencie nie ma dostępnych w serwisie.
Czy ta odpowiedź jest pomocna?
32
Gdzie należy się udać w przypadku konieczności dokonania naprawy gwarancyjnej?
Skontaktuj się z “Przyjaciółmi Kawy” i Działem Obsługi Klienta telefonicznie +48 664 722 522 lub mailowo [email protected], a my doradzimy Ci, co zrobić w przypadku naprawy gwarancyjnej. Pamiętaj, że nie wszystkie elementy gwarancyjne są naprawiane przez nasz serwis.
Czy ta odpowiedź jest pomocna?
511
Czy oferujecie gwarancję?
Tak. Większość domowych ekspresów do kawy posiada 2-letnią gwarancję producenta. Jednak niektóre ekspresy do kawy mogą mieć roczną gwarancję (ekspresy do kawy pro-line, niektóre modele półautomatyczne itp – jest to zaznaczone w opisie produktu). Przy zakupie ekspresu do kawy można również wykupić dłuższy certyfikat serwisu gwarancyjnego (od 1 do 5 dodatkowych lat).
Jeśli serwisem gwarancyjnym Twojego ekspresu zajmują się Przyjaciele Kawy, wypełnij formularz tutaj.
Czy ta odpowiedź jest pomocna?
03
Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Skontaktuj się z nami
Wyślij wiadomość do konsultanta
W dni robocze od 9:00 do 18:00 odpowiadamy natychmiast
Wyślij maila
W dni robocze od 9:00 do 18:00 odpowiadamy w ciągu 4 godzin [email protected]
Zadzwoń do nas
W dni robocze od 9:00 do 18:00 odpowiadamy natychmiast +48 226 351 933
Zaktualizowaliśmy naszą politykę cookies (ciasteczek)
Wybierz opcję
Ciasteczka!!! Są zawsze przydatne, ale nie możemy ich używać bez Twojej zgody.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies, które zapewniają lepszą jakość przeglądania naszej strony, dostosowują pokazywane treści do Twoich potrzeb i pozwalają nam śledzić statystyki użytkowania strony. Więcej informacji o polityce plików cookies.