Pozostało
D.
G.
Min.
Sec.
Oczywiście! Jest możliwość wydłużenia gwarancji w naszym sklepie o dodatkowe dwa lata. Usługa PRO SERVICE skierowana jest do klientów indywidualnych i obejmuje:
Koszt dodatkowej gwarancji PRO SERVICE wynosi 10% wartości sprzętu (jednak nie mniej niż 200zł).
* Pierwszeństwo naprawy obowiązuje przez czas trwania przedłużonej gwarancji.
Aby przedłużyć żywotność sprzętu trzeba starannie i systematycznych go czyścić i zwracać uwagę na komunikaty wyświetlające się na ekranach naszych ekspresów (w przypadku maszyn, które wyposażone są w funkcję „komunikatów”). Szczegółowe informacje odnośnie czyszczenia i konserwacji ekspresów i młynków automatycznych zawarte są w instrukcjach obsługi dołączonych do urządzeń.
Zachęcamy również do zapoznania się z naszymi artykułami opisującymi sposoby dbania o ekspresy oraz w jaki sposób je odkamieniać:
https://www.przyjacielekawy.pl/blog/jak-konserwowac-ekspres-do-kawy/
https://www.przyjacielekawy.pl/blog/odkamienianie-ekspresu-do-kawy/
Wielu producentów ekspresów i młynków elektrycznych załącza w instrukcji obsługi rozdział poświęcony rozwiązywaniu problemów z ich sprzętem. Jeśli nie znajdziemy w nim punktu nawiązującego do występującego problemu bądź podane metody nie będą skuteczne warto wtedy skontaktować się z autoryzowanym serwisem producenta sprzętu (kontakt do autoryzowanych serwisów podany jest w punkcie „Gdzie należy się udać w przypadku konieczności dokonania reklamacji gwarancyjnej?”).
UWAGA! Bardzo prosimy by nie próbować naprawiać sprzętu „na siłę” gdyż każde uszkodzenie wynikające z takowego sposobu naprawy nie podlega gwarancji producenckiej.
Jeśli wystąpi konieczność wysłania sprzętu do serwisu gwarancyjnego/pogwarancyjnego prosimy o zastosowanie się do poniższych punktów:
W niektórych przypadkach serwisy producenckie mogą mieć dodatkowe wytyczne odnośnie przygotowania sprzętu do wysyłki. W takim przypadku przed wysyłką warto się dopytać konsultanta co jeszcze powinniście Państwo zrobić, aby przesyłka dotarła bezpiecznie do serwisu.
Istnieje kilka sytuacji, w których klient będzie musiał ponieść koszt naprawy mimo złożenia reklamacji z tytułu gwarancji producenta:
W przypadku uszkodzenia sprzętu po upływie okresu gwarancyjnego mogą go Państwo naprawić za pośrednictwem naszego serwisu. Należy pamiętać, że w takim przypadku koszty naprawy, wymiany elementów oraz transport sprzętu do serwisu pokrywa klient.
Serwis gwarancyjny ma maksymalnie 14 dni aby rozpatrzeć zgłoszenie gwarancyjne o czym zostaną Państwo poinformowani. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia sprawy serwisowej nie ma konkretnych terminów na naprawę uszkodzonego sprzętu, jednak szacunkowo nie trwa to dłużej niż do 3 tygodni od daty zgłoszenia usterki. Okres ten może się wydłużyć w momencie, gdy potrzebne będzie sprowadzenie podzespołów, których w momencie nie ma dostępnych w serwisie.
Skontaktuj się z “Przyjaciółmi Kawy” i Działem Obsługi Klienta telefonicznie +48 664 722 522 lub mailowo [email protected], a my doradzimy Ci, co zrobić w przypadku naprawy gwarancyjnej. Pamiętaj, że nie wszystkie elementy gwarancyjne są naprawiane przez nasz serwis.
Tak. Większość domowych ekspresów do kawy posiada 2-letnią gwarancję producenta. Jednak niektóre ekspresy do kawy mogą mieć roczną gwarancję (ekspresy do kawy pro-line, niektóre modele półautomatyczne itp – jest to zaznaczone w opisie produktu). Przy zakupie ekspresu do kawy można również wykupić dłuższy certyfikat serwisu gwarancyjnego (od 1 do 5 dodatkowych lat).
Możesz wybrać, które pliki cookie chcesz, abyśmy używali. Niektóre z nich są niezbędne i nie można ich wyłączyć.
Te pliki cookie są niezbędne do prawidłowego działania naszej witryny i nie można ich wyłączyć. Nie zbierają żadnych danych identyfikujących użytkownika.
Te pliki cookie pozwalają nam zoptymalizować naszą witrynę i zobaczyć źródła ruchu w witrynie. Korzystamy w tym celu z platformy Google Analytics. Zebrane dane nie identyfikują Cię i nie są udostępniane podmiotom trzecim. Włączenie tych plików cookie umożliwi Ci korzystanie z naszej wtyczki czatu na żywo i tym samym otrzymanie pomocy od naszych konsultantów.
Nikt nie lubi reklam w Internecie – zwłaszcza tych zupełnie nieistotnych. Te pliki cookie pozwalają nam identyfikować Twoje potrzeby i dostarczać tylko najbardziej odpowiednie oferty. Będziesz widzieć reklamy, nawet jeśli nie włączysz tych plików cookie, ale nie będą one dostosowane do Twoich potrzeb i zainteresowań.