Skip to content

Towar można zwrócić na dwa sposoby:

  1. dostarczając produkt osobiście do jednego z naszych punktów stacjonarnych;
  2. wysyłając produkt na adres:
    Przyjaciele Kawy
    19-300 Ełk
    ul. Krzemowa 4
    tel +48 226 351 933

Formularz reklamacyjny

Wzór-oświadczenia-o-odstąpieniu-od-umowy

Kiedy produkt zostanie zwrócony, przekażemy Ci pieniądze w ciągu 14 dni roboczych. Potrzebny nam będzie numer Twojego konta, imię i nazwisko oraz numer zamówienia. Ważne jest, aby pieniądze zapłacone za zwrócony towar zostały przelane na podane przez Ciebie konto bankowe. Nie ma możliwości zwrotu pieniędzy w gotówce lub za pomocą firmy kurierskiej.

Jak tylko Twój przedmiot dotrze do magazynu i jego stan zostanie sprawdzony przez naszych specjalistów ds. jakości, wyślemy Ci e-mail z potwierdzeniem realizacji zwrotu pieniędzy.

Jako ważny element naszego łańcucha wartości, oferujemy 14-dniową politykę zwrotów. Pamiętaj jednak, że produkt, który chcesz zwrócić, musi być w nienaruszonym stanie (fabrycznie nowy). Możesz sprawdzić towar pod względem wyglądu, kolorystyki, wielkości, ale aby otrzymać pełny zwrot pieniędzy, produkt nie powinien:

  • nie powinien być włączany;
  • nie powinien być użytkowany;
  • nie powinien nosić śladów użytkowania;
  • nie powinien być łączony z innymi towarami po dostarczeniu, tak że stają się elementami nierozłącznymi;
  • dodatkowo zwrócone powinny zostać wszystkie elementy wchodzące w skład danego produktu.

Zwrot pieniędzy otrzymasz, w momencie gdy produkt dotrze z powrotem do naszego magazynu i zostanie oceniony jego stan. Zwracamy uwagę, że koszty przesyłki poniesione podczas doręczenia przesyłki nie będą uwzględnione w zwrocie pieniędzy.