Skip to content

Jeśli wystąpi konieczność wysłania sprzętu do serwisu gwarancyjnego/pogwarancyjnego prosimy o zastosowanie się do poniższych punktów:

  • Wyczyszczenie sprzętu przed spakowaniem
    a.       Opróżnienie systemu wodnego
    b.       Oczyszczenie tacki ociekowej
    c.       Opróżnienie pojemnika na fusy
    d.       Wyczyszczenie grupy zaparzającej (w przypadku maszyn, w których mamy dostęp i możliwość wyjęcia zaparzacza)
  • Usunięcie kawy z pojemnika na ziarna (przy pojedynczych ziarnach można użyć np. odkurzacza)
  • Osuszenie pojemnika na wodę
  • Zdemontowanie filtra wody
  • Zapakowanie urządzenia w oryginalne opakowanie
  • W przypadku braku opakowania oryginalnego – w opakowanie zastępcze uniemożliwiające uszkodzenie urządzenia w transporcie. Zabezpieczenie elementów ruchomych wchodzących w skład ekspresu by nie przemieszczały się swobodnie w paczce.

W niektórych przypadkach serwisy producenckie mogą mieć dodatkowe wytyczne odnośnie przygotowania sprzętu do wysyłki. W takim przypadku przed wysyłką warto się dopytać konsultanta co jeszcze powinniście Państwo zrobić, aby przesyłka dotarła bezpiecznie do serwisu.