Naszym celem jest jak najszybsza wysyłka zamówień do naszych klientów. Jednak ze względu na zwiększoną sprzedaż, w okresie świątecznym czas wysyłki może się wydłużyć.
Podczas gdy większość zamówień jest nadal wysyłana na czas, niektóre mogą zająć do 2-4 dodatkowych dni roboczych, aby zostać wysłane.
Z góry dziękujemy – nie tylko za dalszą lojalność wobec Przyjaciół Kawy, ale również za cierpliwość!
Czy ta odpowiedź jest pomocna?
00
Jakie są możliwe metody dostawy?
Możesz wybrać jedną z trzech następujących metod dostawy:
Usługa dostawy do domu;
Dostawa do wybranego paczkomatu inPost;
Możesz również odebrać towar tego samego dnia i zapłacić za niego przy odbiorze w dowolnym sklepie Przyjaciele Kawy.*
*Ten warunek jest ważny tylko wtedy, gdy wybrany sklep posiada wystarczającą ilość pożądanych przez Ciebie artykułów. Aby dowiedzieć się więcej, należy zadzwonić bezpośrednio do sklepu (+48 226 351 933). Zamówione przez Ciebie towary możesz odebrać w ciągu 2 tygodni.
Oferujemy również dostawę tego samego dnia poprzez:
WOLT (dedykowana aplikacja mobilna):
Dostawa realizowana jest tego samego dnia na terenie Warszawy w promieniu 5 km od sklepu przy ul. Pańskiej 77/79.
Pełna lista produktów dostępnych do zamówienia przez WOLT dostępna jest w aplikacji lub na stronie https://wolt.com/pl/pol/warsaw/venue/przyjaciele-kawy.
Kurierzy X-press (za pośrednictwem Allegro.pl lub telefonicznie):
Usługa dostawy realizowana jest w ośmiu miastach Polski (Częstochowa, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Toruń, Warszawa, Wrocław).
Dostawa tego samego dnia ma miejsce, gdy godzina wysyłki i miejsce dostawy są zgodne z poniższymi wytycznymi:
Dostawa do Warszawy: zamówienie złożone do godziny 15:00
Dostawa do pozostałych miast: zamówienie złożone do godziny 10:00
Przedmioty objęte usługą X-press couriers: kawa i produkty pielęgnacyjne
Więcej informacji o usłudze znajduje się na stronie https://allegro.pl/kampania/one/kurier#dla-kupujacych.
O odbiorze zamówienia lub jego przekazaniu kurierowi poinformujemy Państwa drogą mailową lub telefoniczną.
Czy ta odpowiedź jest pomocna?
30
Nadal nie otrzymałem mojej przesyłki. Co mam zrobić?
Jeśli nie otrzymałeś/aś swojej przesyłki, skontaktuj się z firmą kurierską by ustalić dokładny status przesyłki. W sytuacjach granicznych możesz skontaktować się z nami mailowo [email protected] bądź telefonicznie +48 22 635 19 33.
Czy ta odpowiedź jest pomocna?
00
Co zrobić, jeśli moja przesyłka zostanie uszkodzona podczas dostawy?
Prosimy o dokładne sprawdzenie przesyłki zaraz po jej nadejściu. Jeśli którykolwiek z zamówionych produktów został uszkodzony (niezależnie od tego, czy uszkodzenie jest widoczne, czy ukryte) podczas transportu, prosimy o zgłoszenie szkody przewoźnikowi w ciągu 14 dni. Szkody transportowe należy również zgłosić do “Przyjaciół Kawy” w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Możesz to zrobić kontaktując się z nami pod adresem [email protected] lub +48 664 722 522.
Czy ta odpowiedź jest pomocna?
02
Otrzymałem niewłaściwy produkt. Co ma zrobić?
W momencie jeśli w otrzymanej przesyłce znalazły się towary, które nie były zamawiane bądź brakuje jakiegoś produktu, skontaktuj się z nami niezwłocznie mailowo [email protected] bądź telefonicznie +48 22 635 19 33.
Czy ta odpowiedź jest pomocna?
10
Co zrobić, jeśli nie otrzymałem zamówienia?
Po przetworzeniu i wysłaniu zamówienia, otrzymasz e-mail z informacjami dotyczącymi śledzenia przesyłki. Jeśli nie otrzymałeś e-maila, upewnij się, że sprawdziłeś również swój folder spamu. Jeśli nie otrzymałeś numeru przesyłki, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected] lub +48 664 722 522, aby dowiedzieć się szczegółów zamówienia. Zalecamy częste sprawdzanie informacji o śledzeniu przesyłki, aby uniknąć sytuacji, w której przesyłka zostanie przekierowana z powrotem do naszego magazynu.
Czy ta odpowiedź jest pomocna?
03
COVID-19 informacje o wysyłce
Podczas gdy my kontynuujemy wysyłkę zamówień do naszych klientów tak szybko, jak to możliwe, prosimy spodziewać się pewnych opóźnień w wysyłce. Ze względu na obecną globalną sytuację COVID-19, z którą mamy do czynienia jako społeczeństwo, doświadczamy opóźnień zarówno w naszym łańcuchu dostaw, jak i czasach wysyłki przewoźnika.
Podczas gdy większość zamówień jest nadal wysyłana na czas, prosimy o uwzględnienie 3-5 dodatkowych dni roboczych na wysłanie zamówienia.
Z góry dziękujemy – nie tylko za lojalność wobec “Przyjaciół Kawy”, ale również za cierpliwość!
Czy ta odpowiedź jest pomocna?
00
Czy można śledzić moją przesyłkę?
Tak! Numer śledzenia przesyłki jest wysyłany na Twój e-mail w momencie, gdy przesyłka opuszcza magazyn. Jeśli wybrałeś odbiór towaru w sklepie, poinformujemy Cię o zamówieniu poprzez wiadomość lub telefonicznie.
Czy ta odpowiedź jest pomocna?
20
Jak długo potrwa dostawa mojego zamówienia?
Wybrane przedmioty są pakowane i wysyłane w ciągu 1-3 dni roboczych po dokonaniu płatności. 95% zamówień jest dostarczanych następnego dnia!*
*Czas dostawy może się wydłużyć podczas wyprzedaży świątecznych. Podczas gdy większość zamówień jest nadal wysyłana na czas, niektóre mogą zająć do 2-4 dodatkowych dni roboczych, aby zostać wysłane.
Ważne: Czas dostawy może się różnić w zależności od wybranej metody dostawy. Numer śledzenia jest podawany po opuszczeniu przez przesyłkę naszego magazynu.
Czy ta odpowiedź jest pomocna?
33
Jak działa dostawa do sklepu fizycznego?
W przypadku, gdy wybierzesz opcję odbioru zamówienia w jednym z naszych sklepów stacjonarnych jego realizacja na dwa sposoby:
realizacja natychmiastowa – w momencie jeśli zamówiony towary jest na stanie danego sklepu. Odbiór może nastąpić tego samego dnia w godzinach otwarcia sklepów;
realizacja z wysyłką z magazynu – w tej sytuacji zamówiony produkt nie jest aktualnie na stanie danego sklepu i zostanie wysłany do wybranego punktu z magazynu centralnego. W momencie, gdy zamówienie będzie gotowe do odbioru otrzymają Państwo wiadomość email o gotowości zamówienia do odbioru.
Czy ta odpowiedź jest pomocna?
30
Ile kosztuje wysyłka?
Wysyłka do dowolnego miasta w Polsce jest darmowa dla wszystkich zamówień powyżej 199 zł! Jeśli Twoje zamówienie jest mniejsze niż 199 zł, cena dostawy zależy od sposobu dostawy, który wybierzesz przy kasie. Kurier GLS – 19,99 zł; InPost – 9,99 ZŁ. Alternatywnie możesz za darmo odebrać zamówienie osobiście w sklepie fizycznym.
Czy ta odpowiedź jest pomocna?
243
Czy możecie wysłać jednego zamówienie na różne adresy?
Obecnie nie oferujemy takiej opcji. Jeśli chcieliby Państwo zamówić kilka produktów z dostawą pod różne adresy będą musieli Państwo złożyć osobne zamówienia.
Naszym celem jest jak najszybsza wysyłka zamówień do naszych klientów. Jednak ze względu na zwiększoną sprzedaż, w okresie świątecznym czas wysyłki może się wydłużyć.
Podczas gdy większość zamówień jest nadal wysyłana na czas, niektóre mogą zająć do 2-4 dodatkowych dni roboczych, aby zostać wysłane.
Z góry dziękujemy – nie tylko za dalszą lojalność wobec Przyjaciół Kawy, ale również za cierpliwość!
Czy ta odpowiedź jest pomocna?
00
Jakie są możliwe metody dostawy?
Możesz wybrać jedną z trzech następujących metod dostawy:
Usługa dostawy do domu;
Dostawa do wybranego paczkomatu inPost;
Możesz również odebrać towar tego samego dnia i zapłacić za niego przy odbiorze w dowolnym sklepie Przyjaciele Kawy.*
*Ten warunek jest ważny tylko wtedy, gdy wybrany sklep posiada wystarczającą ilość pożądanych przez Ciebie artykułów. Aby dowiedzieć się więcej, należy zadzwonić bezpośrednio do sklepu (+48 226 351 933). Zamówione przez Ciebie towary możesz odebrać w ciągu 2 tygodni.
Oferujemy również dostawę tego samego dnia poprzez:
WOLT (dedykowana aplikacja mobilna):
Dostawa realizowana jest tego samego dnia na terenie Warszawy w promieniu 5 km od sklepu przy ul. Pańskiej 77/79.
Pełna lista produktów dostępnych do zamówienia przez WOLT dostępna jest w aplikacji lub na stronie https://wolt.com/pl/pol/warsaw/venue/przyjaciele-kawy.
Kurierzy X-press (za pośrednictwem Allegro.pl lub telefonicznie):
Usługa dostawy realizowana jest w ośmiu miastach Polski (Częstochowa, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Toruń, Warszawa, Wrocław).
Dostawa tego samego dnia ma miejsce, gdy godzina wysyłki i miejsce dostawy są zgodne z poniższymi wytycznymi:
Dostawa do Warszawy: zamówienie złożone do godziny 15:00
Dostawa do pozostałych miast: zamówienie złożone do godziny 10:00
Przedmioty objęte usługą X-press couriers: kawa i produkty pielęgnacyjne
Więcej informacji o usłudze znajduje się na stronie https://allegro.pl/kampania/one/kurier#dla-kupujacych.
O odbiorze zamówienia lub jego przekazaniu kurierowi poinformujemy Państwa drogą mailową lub telefoniczną.
Czy ta odpowiedź jest pomocna?
30
Nadal nie otrzymałem mojej przesyłki. Co mam zrobić?
Jeśli nie otrzymałeś/aś swojej przesyłki, skontaktuj się z firmą kurierską by ustalić dokładny status przesyłki. W sytuacjach granicznych możesz skontaktować się z nami mailowo [email protected] bądź telefonicznie +48 22 635 19 33.
Czy ta odpowiedź jest pomocna?
00
Co zrobić, jeśli moja przesyłka zostanie uszkodzona podczas dostawy?
Prosimy o dokładne sprawdzenie przesyłki zaraz po jej nadejściu. Jeśli którykolwiek z zamówionych produktów został uszkodzony (niezależnie od tego, czy uszkodzenie jest widoczne, czy ukryte) podczas transportu, prosimy o zgłoszenie szkody przewoźnikowi w ciągu 14 dni. Szkody transportowe należy również zgłosić do “Przyjaciół Kawy” w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Możesz to zrobić kontaktując się z nami pod adresem [email protected] lub +48 664 722 522.
Czy ta odpowiedź jest pomocna?
02
Otrzymałem niewłaściwy produkt. Co ma zrobić?
W momencie jeśli w otrzymanej przesyłce znalazły się towary, które nie były zamawiane bądź brakuje jakiegoś produktu, skontaktuj się z nami niezwłocznie mailowo [email protected] bądź telefonicznie +48 22 635 19 33.
Czy ta odpowiedź jest pomocna?
10
Co zrobić, jeśli nie otrzymałem zamówienia?
Po przetworzeniu i wysłaniu zamówienia, otrzymasz e-mail z informacjami dotyczącymi śledzenia przesyłki. Jeśli nie otrzymałeś e-maila, upewnij się, że sprawdziłeś również swój folder spamu. Jeśli nie otrzymałeś numeru przesyłki, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected] lub +48 664 722 522, aby dowiedzieć się szczegółów zamówienia. Zalecamy częste sprawdzanie informacji o śledzeniu przesyłki, aby uniknąć sytuacji, w której przesyłka zostanie przekierowana z powrotem do naszego magazynu.
Czy ta odpowiedź jest pomocna?
03
COVID-19 informacje o wysyłce
Podczas gdy my kontynuujemy wysyłkę zamówień do naszych klientów tak szybko, jak to możliwe, prosimy spodziewać się pewnych opóźnień w wysyłce. Ze względu na obecną globalną sytuację COVID-19, z którą mamy do czynienia jako społeczeństwo, doświadczamy opóźnień zarówno w naszym łańcuchu dostaw, jak i czasach wysyłki przewoźnika.
Podczas gdy większość zamówień jest nadal wysyłana na czas, prosimy o uwzględnienie 3-5 dodatkowych dni roboczych na wysłanie zamówienia.
Z góry dziękujemy – nie tylko za lojalność wobec “Przyjaciół Kawy”, ale również za cierpliwość!
Czy ta odpowiedź jest pomocna?
00
Czy można śledzić moją przesyłkę?
Tak! Numer śledzenia przesyłki jest wysyłany na Twój e-mail w momencie, gdy przesyłka opuszcza magazyn. Jeśli wybrałeś odbiór towaru w sklepie, poinformujemy Cię o zamówieniu poprzez wiadomość lub telefonicznie.
Czy ta odpowiedź jest pomocna?
20
Jak długo potrwa dostawa mojego zamówienia?
Wybrane przedmioty są pakowane i wysyłane w ciągu 1-3 dni roboczych po dokonaniu płatności. 95% zamówień jest dostarczanych następnego dnia!*
*Czas dostawy może się wydłużyć podczas wyprzedaży świątecznych. Podczas gdy większość zamówień jest nadal wysyłana na czas, niektóre mogą zająć do 2-4 dodatkowych dni roboczych, aby zostać wysłane.
Ważne: Czas dostawy może się różnić w zależności od wybranej metody dostawy. Numer śledzenia jest podawany po opuszczeniu przez przesyłkę naszego magazynu.
Czy ta odpowiedź jest pomocna?
33
Jak działa dostawa do sklepu fizycznego?
W przypadku, gdy wybierzesz opcję odbioru zamówienia w jednym z naszych sklepów stacjonarnych jego realizacja na dwa sposoby:
realizacja natychmiastowa – w momencie jeśli zamówiony towary jest na stanie danego sklepu. Odbiór może nastąpić tego samego dnia w godzinach otwarcia sklepów;
realizacja z wysyłką z magazynu – w tej sytuacji zamówiony produkt nie jest aktualnie na stanie danego sklepu i zostanie wysłany do wybranego punktu z magazynu centralnego. W momencie, gdy zamówienie będzie gotowe do odbioru otrzymają Państwo wiadomość email o gotowości zamówienia do odbioru.
Czy ta odpowiedź jest pomocna?
30
Ile kosztuje wysyłka?
Wysyłka do dowolnego miasta w Polsce jest darmowa dla wszystkich zamówień powyżej 199 zł! Jeśli Twoje zamówienie jest mniejsze niż 199 zł, cena dostawy zależy od sposobu dostawy, który wybierzesz przy kasie. Kurier GLS – 19,99 zł; InPost – 9,99 ZŁ. Alternatywnie możesz za darmo odebrać zamówienie osobiście w sklepie fizycznym.
Czy ta odpowiedź jest pomocna?
243
Czy możecie wysłać jednego zamówienie na różne adresy?
Obecnie nie oferujemy takiej opcji. Jeśli chcieliby Państwo zamówić kilka produktów z dostawą pod różne adresy będą musieli Państwo złożyć osobne zamówienia.
Czy ta odpowiedź jest pomocna?
12
Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Skontaktuj się z nami
Wyślij wiadomość do konsultanta
W dni robocze od 9:00 do 18:00 odpowiadamy natychmiast
Wyślij maila
W dni robocze od 9:00 do 18:00 odpowiadamy w ciągu 4 godzin [email protected]
Zadzwoń do nas
W dni robocze od 9:00 do 18:00 odpowiadamy natychmiast +48 226 351 933
Zaktualizowaliśmy naszą politykę cookies (ciasteczek)
Wybierz opcję
Ciasteczka!!! Są zawsze przydatne, ale nie możemy ich używać bez Twojej zgody.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies, które zapewniają lepszą jakość przeglądania naszej strony, dostosowują pokazywane treści do Twoich potrzeb i pozwalają nam śledzić statystyki użytkowania strony. Więcej informacji o polityce plików cookies.