Skip to content

Terminy wysyłek w okresie sprzedaży wakacyjnej

By Modesta Kardauskaitė

Naszym celem jest jak najszybsza wysyłka zamówień do naszych klientów. Jednak ze względu na zwiększoną sprzedaż, w okresie świątecznym czas wysyłki może się wydłużyć. Podczas gdy większość zamówień jest nadal wysyłana na czas, niektóre mogą zająć do 2-4 dodatkowych dni roboczych, aby zostać wysłane. Z góry dziękujemy – nie tylko za dalszą lojalność wobec Przyjaciół … Continued

Jakie są możliwe metody dostawy?

By Modesta Kardauskaitė

Możesz wybrać jedną z trzech następujących metod dostawy: Usługa dostawy do domu; Dostawa do wybranego paczkomatu inPost; Możesz również odebrać towar tego samego dnia i zapłacić za niego przy odbiorze w dowolnym sklepie Przyjaciele Kawy.* *Ten warunek jest ważny tylko wtedy, gdy wybrany sklep posiada wystarczającą ilość pożądanych przez Ciebie artykułów. Aby dowiedzieć się więcej, … Continued

Co zrobić, jeśli moja przesyłka zostanie uszkodzona podczas dostawy?

By Test Modesta TEST

Prosimy o dokładne sprawdzenie przesyłki zaraz po jej nadejściu. Jeśli którykolwiek z zamówionych produktów został uszkodzony (niezależnie od tego, czy uszkodzenie jest widoczne, czy ukryte) podczas transportu, prosimy o zgłoszenie szkody przewoźnikowi w ciągu 14 dni. Szkody transportowe należy również zgłosić do “Przyjaciół Kawy” w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Możesz to zrobić kontaktując … Continued

Co zrobić, jeśli nie otrzymałem zamówienia?

By Test Modesta TEST

Po przetworzeniu i wysłaniu zamówienia, otrzymasz e-mail z informacjami dotyczącymi śledzenia przesyłki. Jeśli nie otrzymałeś e-maila, upewnij się, że sprawdziłeś również swój folder spamu. Jeśli nie otrzymałeś numeru przesyłki, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected] lub +48 664 722 522, aby dowiedzieć się szczegółów zamówienia. Zalecamy częste sprawdzanie informacji o śledzeniu przesyłki, aby uniknąć … Continued

COVID-19 informacje o wysyłce

By Test Modesta TEST

Podczas gdy my kontynuujemy wysyłkę zamówień do naszych klientów tak szybko, jak to możliwe, prosimy spodziewać się pewnych opóźnień w wysyłce. Ze względu na obecną globalną sytuację COVID-19, z którą mamy do czynienia jako społeczeństwo, doświadczamy opóźnień zarówno w naszym łańcuchu dostaw, jak i czasach wysyłki przewoźnika. Podczas gdy większość zamówień jest nadal wysyłana na … Continued

Czy można śledzić moją przesyłkę?

By Test Modesta TEST

Tak! Numer śledzenia przesyłki jest wysyłany na Twój e-mail w momencie, gdy przesyłka opuszcza magazyn. Jeśli wybrałeś odbiór towaru w sklepie, poinformujemy Cię o zamówieniu poprzez wiadomość lub telefonicznie. Czy ta odpowiedź jest pomocna? 2 1

Jak długo potrwa dostawa mojego zamówienia?

By Test Modesta TEST

Wybrane przedmioty są pakowane i wysyłane w ciągu 1-3 dni roboczych po dokonaniu płatności. 95% zamówień jest dostarczanych następnego dnia!* *Czas dostawy może się wydłużyć podczas wyprzedaży świątecznych. Podczas gdy większość zamówień jest nadal wysyłana na czas, niektóre mogą zająć do 2-4 dodatkowych dni roboczych, aby zostać wysłane. Ważne: Czas dostawy może się różnić w … Continued

Jak działa dostawa do sklepu fizycznego?

By Test Modesta TEST

W przypadku, gdy wybierzesz opcję odbioru zamówienia w jednym z naszych sklepów stacjonarnych jego realizacja na dwa sposoby: realizacja natychmiastowa – w momencie jeśli zamówiony towary jest na stanie danego sklepu. Odbiór może nastąpić tego samego dnia w godzinach otwarcia sklepów; realizacja z wysyłką z magazynu – w tej sytuacji zamówiony produkt nie jest aktualnie … Continued

Ile kosztuje wysyłka?

By Test Modesta TEST

Wysyłka do dowolnego miasta w Polsce jest darmowa dla wszystkich zamówień powyżej 199 zł! Jeśli Twoje zamówienie jest mniejsze niż 199 zł, cena dostawy zależy od sposobu dostawy, który wybierzesz przy kasie. Kurier GLS – 19,99 zł; InPost – 9,99 ZŁ. Alternatywnie możesz za darmo odebrać zamówienie osobiście w sklepie fizycznym. Czy ta odpowiedź jest … Continued