FAQ - Przyjaciele Kawy

FAQ

  • Co zrobić ze zużytym ekspresem do kawy?

    Pamiętaj, że zakazane jest wyrzucanie zużytego sprzętu łącznie z innymi odpadami. Posiadacz zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych jest obowiązany do przekazania go zbierającemu zużyty sprzęt lub innemu podmiotowi uprawnionemu. * Zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. z 2015 r. poz. 1688). Szczegółowe instrukcje co do tego, jak i gdzie oddać zużyty sprzęt, znajdziesz w poniższym Załączniku. Załącznik: https://www.przyjacielekawy.pl/app/uploads/2018/09/Info-o-odbiorze-zużytego-sprzętu.docx

    Czy to było pomocne?

    Tak
    Nie
  • Jak mogę dokonać zakupu?

    Możesz kupić za pośrednictwem sklepu internetowego, telefonu, emaila, bądź odwiedzając nasz sklep stajonarny. Wszystkie dane kontaktowe znajdziesz w zakładce "Kontakt"! 🙂

    Czy to było pomocne?

    Tak
    Nie
  • Jak mogę zapłacić?

    Gotówką, kartą płatniczą, przelewem bankowym, płatność w ratach, leasing.

    Czy to było pomocne?

    Tak
    Nie
  • Czy są jakieś dodatkowe zniżki na wasze produkty?

    Tak. Im więcej kupisz, tym więcej zaoszczędzisz: -5% zniżki przy zakupie 3-7 kg kawy ziarnistej i -10% zniżki przy zakupie 8 i więcej kilogramów kawy ziarnistej

    Czy to było pomocne?

    Tak
    Nie
  • Jak można odebrać swoje zamówienie?

    W większości przypadków, jeśli zamówienie zostanie dokonane do godz. 16:00, można: odebrać produkty w tym samym dniu w naszym sklepie stacjonarnym w Warszawie, w Krakowie lub we Wrocławiu, albo otrzymać przesyłkę kurierską w czasie do 4 dni roboczych.

    Czy to było pomocne?

    Tak
    Nie
  • Jaka jest opłata za dostawę?

    Bezpłatnie – jeśli wartość zamówienia przewyższa kwotę 149 zł lub 19 zł – jeśli wartość zamówienia nie przekracza kwoty 149 zł.

    Czy to było pomocne?

    Tak
    Nie
  • Co z gwarancją?

    Przyjaciele Kawy zapewniają 2 lata gwarancji w przypadku urządzeń domowych oraz rok gwarancji w przypadku urządzeń profesjonalnych. Ponadto umożliwiamy rozszerzenie gwarancji na warunkach określonych przez producenta danego urządzenia.

    Czy to było pomocne?

    Tak
    Nie

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Telefon +48 664 722 522