FAQ - Przyjaciele Kawy
Darmowa dostawa dla wszystkich zamówień powyżej 149.00 zł

FAQ

  • Co zrobić ze zużytym ekspresem do kawy?

    Pamiętaj, że zakazane jest wyrzucanie zużytego sprzętu łącznie z innymi odpadami. Posiadacz zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych jest obowiązany do przekazania go zbierającemu zużyty sprzęt lub innemu podmiotowi uprawnionemu. * Zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. z 2015 r. poz. 1688). Szczegółowe instrukcje co do tego, jak i gdzie oddać zużyty sprzęt, znajdziesz w poniższym Załączniku. Załącznik: https://www.przyjacielekawy.pl/app/uploads/2018/09/Info-o-odbiorze-zużytego-sprzętu.docx

    Czy to było pomocne?

    Tak
    Nie
  • Jak mogę dokonać zakupu?

    Możesz kupować w sklepie internetowym: www.przyjacielekawy.pl
    przez telefon: +48 664 722 522,
    email: esklep@przyjacielekawy.pl,
    bądź odwiedzając nasze sklepy stacjonarne w Warszawie i Krakowie.

    Czy to było pomocne?

    Tak
    Nie
  • Jak mogę zapłacić?

    Gotówką, płatnością online poprzez bank, kartą płatniczą, przelewem bankowym, kurierowi - za pobraniem (bez dodatkowych kosztów), na raty, leasing.

    Czy to było pomocne?

    Tak
    Nie
  • Czy są jakieś dodatkowe zniżki na wasze produkty?

    Dla większych i specyficznych zamówień możemy przedstawić ofertę specjalną. W tym celu należy się z nami skontaktować przez telefon lub email.

    Czy to było pomocne?

    Tak
    Nie
  • Jak można odebrać swoje zamówienie?

    W większości przypadków zamówienie można odebrać w naszych sklepach stacjonarnych w Warszawie i w Krakowie (po wcześniejszym upewnieniu się, że zamawiane produkty znajdują się na stanie w danym sklepie), albo otrzymać przesyłkę kurierską za pośrednictwem GLS lub Poczta Polska w czasie 2 - 7 dni roboczych. Bezpłatna dostawa przy zamówieniach powyżej 149 zł.

    Czy to było pomocne?

    Tak
    Nie
  • Jaka jest opłata za dostawę?

    Bezpłatnie – jeśli wartość zamówienia przewyższa kwotę 149 zł lub 19 zł – jeśli wartość zamówienia nie przekracza kwoty 149 zł.

    Czy to było pomocne?

    Tak
    Nie
  • Co z gwarancją?

    Każda gwarancja obowiązuje w zakresie ustalonym przez producenta. Dla osób prywatnych okres gwarancji wynosi 2 lata, a przy zakupie na firmę - 1 rok, jeżeli warunki gwarancji nie są ustalone inaczej, na przykład według liczby przyrządzonych porcji kawy. Dodatkowo, osoby prywatne mogą nabyć przedłużoną gwarancję przy zakupie automatycznego ekspresu do kawy.

    Czy to było pomocne?

    Tak
    Nie

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Telefon +48 664 722 522