Cała linia kaw Mokito -40%!

FAQ

  • Jak mogę dokonać zakupu?

    Możesz kupować w sklepie internetowym: www.przyjacielekawy.pl
    przez telefon: +48 664 722 522,
    email: witamy@przyjacielekawy.pl,
    bądź odwiedzając nasze sklepy stacjonarne w Warszawie i Krakowie.

    Czy to było pomocne?

    Tak
    Nie
  • Jak mogę zapłacić?

    Gotówką, płatnością online poprzez bank, kartą płatniczą, przelewem bankowym, kurierowi - za pobraniem (bez dodatkowych kosztów), na raty, leasing.

    Czy to było pomocne?

    Tak
    Nie
  • Co zrobić ze zużytym ekspresem do kawy?

    Pamiętaj, że zakazane jest wyrzucanie zużytego sprzętu łącznie z innymi odpadami. Posiadacz zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych jest obowiązany do przekazania go zbierającemu zużyty sprzęt lub innemu podmiotowi uprawnionemu. * Zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. z 2015 r. poz. 1688). Szczegółowe instrukcje co do tego, jak i gdzie oddać zużyty sprzęt, znajdziesz w poniższym Załączniku. Załącznik: https://www.przyjacielekawy.pl/app/uploads/2018/09/Info-o-odbiorze-zużytego-sprzętu.docx

    Czy to było pomocne?

    Tak
    Nie
  • Czy mogę negocjować cenę produktów, które mnie interesują?

    Dla większych i specyficznych zamówień możemy przedstawić ofertę specjalną. W tym celu należy się z nami skontaktować przez telefon lub email.

    Czy to było pomocne?

    Tak
    Nie
  • Jak można odebrać swoje zamówienie?

    W większości przypadków zamówienie można odebrać w naszych sklepach stacjonarnych w Warszawie i w Krakowie (po wcześniejszym upewnieniu się, że zamawiane produkty znajdują się na stanie w danym sklepie), albo otrzymać przesyłkę kurierską za pośrednictwem GLS lub Poczta Polska w czasie 2 - 7 dni roboczych. Bezpłatna dostawa przy zamówieniach powyżej 149 zł.

    Czy to było pomocne?

    Tak
    Nie
  • Jaka jest opłata za dostawę?

    Dla wszystkich zamówień o wartości powyżej 90.00 zł (90.00 zł is now, normally it was 149.00 zł) nie naliczamy opłaty dodatkowej. W innym wypadku do zamówienia zostanie doliczone 19.00 zł.

    Czy to było pomocne?

    Tak
    Nie
  • Czy udzielacie gwarancji na sprzedawane produkty?

    W naszym sklepie każda gwarancja obowiązuje w zakresie ustalonym przez producenta. Przy zakupie na firmę warto zwrócić uwagę na dzienne limity kaw.

    Czy to było pomocne?

    Tak
    Nie
  • Jaki jest czas obowiązywania gwarancji. Czy istnieje możliwość jej przedłużenia?

    Dla osób prywatnych okres gwarancji wynosi 24 miesiące (chyba, że producent określa dłuższy czas), a przy zakupie na firmę przeważnie jest skracany do 12 miesięcy. Osobą prywatnym umożliwiamy przedłużenie gwarancji. Informacje na ten temat możesz znaleźć tutaj - https://www.przyjacielekawy.pl/przedluzona-gwarancja-od-przyjaciol-kawy/

    Czy to było pomocne?

    Tak
    Nie
  • Co gdy urządzenie się zepsuje?

    Gdy urządzenie ulegnie awarii możesz skorzystać z gwarancji. O jej warunkach możesz przeczytać w naszym regulaminie dziale GWARANCJA. RĘKOJMIA. REKLAMACJA. - https://www.przyjacielekawy.pl/regulamin-zakupu-i-zwrotu-towarow/ Gdy masz wątpliwości czy gwarancja obejmuje usterkę, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.

    Czy to było pomocne?

    Tak
    Nie
  • Czy cały asortyment sklepu internetowego dostępny jest w sklepie stacjonarnym?

    Wszystkie produkty dostępne w sklepie internetowym można odebrać w naszych sklepach stacjonarnych. Aby mieć pewność, że towar jest na miejscu, skontaktuj się z nami.

    Czy to było pomocne?

    Tak
    Nie
  • Kupuj wygodnie, wybierz raty banku Credit Agricole

    Kupuj wygodnie, wybierz raty banku Credit Agricole. Sprawdź jakie to proste: wybierz produkt który Cię interesuje gdy wartość koszyka przekroczy 300 zł skorzystaj z rat banku Credit Agricole, wypełnij wniosek online i poczekaj na decyzję kredytową, przelej 1 zł i załącz zdjęcie dowodu osobistego, potwierdź zawarcie umowy kodem z SMS, umowę otrzymasz na swoją skrzynkę e-mail, a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie. Przyjaciele kawy spółka z ograniczoną odpowiedzialnością oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup towarów i usług.

    Czy to było pomocne?

    Tak
    Nie