1+1

FAQ

Terminy wysyłek w okresie sprzedaży wakacyjnej

Naszym celem jest jak najszybsza wysyłka zamówień do naszych klientów. Jednak ze względu na zwiększoną sprzedaż, w okresie świątecznym czas wysyłki może się wydłużyć.

Podczas gdy większość zamówień jest nadal wysyłana na czas, niektóre mogą zająć do 2-4 dodatkowych dni roboczych, aby zostać wysłane.

Z góry dziękujemy – nie tylko za dalszą lojalność wobec Przyjaciół Kawy, ale również za cierpliwość!

Czy ta odpowiedź jest pomocna? 1 2

Jakie są możliwe metody dostawy?

Możesz wybrać jedną z trzech następujących metod dostawy:

Usługa dostawy do domu;
Dostawa do wybranego paczkomatu inPost;
Możesz również odebrać towar tego samego dnia i zapłacić za niego przy odbiorze w dowolnym sklepie Przyjaciele Kawy.*

*Ten warunek jest ważny tylko wtedy, gdy wybrany sklep posiada wystarczającą ilość pożądanych przez Ciebie artykułów. Aby dowiedzieć się więcej, należy zadzwonić bezpośrednio do sklepu (+48 226 351 933). Zamówione przez Ciebie towary możesz odebrać w ciągu 2 tygodni.

Oferujemy również dostawę tego samego dnia poprzez:

WOLT (dedykowana aplikacja mobilna):
Dostawa realizowana jest tego samego dnia na terenie Warszawy w promieniu 5 km od sklepu przy ul. Pańskiej 77/79.
Pełna lista produktów dostępnych do zamówienia przez WOLT dostępna jest w aplikacji lub na stronie https://wolt.com/pl/pol/warsaw/venue/przyjaciele-kawy.

Kurierzy X-press (za pośrednictwem Allegro.pl lub telefonicznie):
Usługa dostawy realizowana jest w ośmiu miastach Polski (Częstochowa, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Toruń, Warszawa, Wrocław).
Dostawa tego samego dnia ma miejsce, gdy godzina wysyłki i miejsce dostawy są zgodne z poniższymi wytycznymi:
Dostawa do Warszawy: zamówienie złożone do godziny 15:00
Dostawa do pozostałych miast: zamówienie złożone do godziny 10:00
Przedmioty objęte usługą X-press couriers: kawa i produkty pielęgnacyjne
Więcej informacji o usłudze znajduje się na stronie https://allegro.pl/kampania/one/kurier#dla-kupujacych.

O odbiorze zamówienia lub jego przekazaniu kurierowi poinformujemy Państwa drogą mailową lub telefoniczną.

Czy ta odpowiedź jest pomocna? 5 2

Nadal nie otrzymałem mojej przesyłki. Co mam zrobić?

Jeśli nie otrzymałeś/aś swojej przesyłki, skontaktuj się z firmą kurierską by ustalić dokładny status przesyłki. W sytuacjach granicznych możesz skontaktować się z nami mailowo [email protected] bądź telefonicznie +48 22 635 19 33.

Czy ta odpowiedź jest pomocna? 1 2

Co zrobić, jeśli moja przesyłka zostanie uszkodzona podczas dostawy?

Prosimy o dokładne sprawdzenie przesyłki zaraz po jej nadejściu. Jeśli którykolwiek z zamówionych produktów został uszkodzony (niezależnie od tego, czy uszkodzenie jest widoczne, czy ukryte) podczas transportu, prosimy o zgłoszenie szkody przewoźnikowi w ciągu 14 dni. Szkody transportowe należy również zgłosić do “Przyjaciół Kawy” w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Możesz to zrobić kontaktując się z nami pod adresem [email protected] lub +48 664 722 522.

Czy ta odpowiedź jest pomocna? 0 2

Otrzymałem niewłaściwy produkt. Co ma zrobić?

W momencie jeśli w otrzymanej przesyłce znalazły się towary, które nie były zamawiane bądź brakuje jakiegoś produktu, skontaktuj się z nami niezwłocznie mailowo [email protected] bądź telefonicznie +48 22 635 19 33.

Czy ta odpowiedź jest pomocna? 1 0

Co zrobić, jeśli nie otrzymałem zamówienia?

Po przetworzeniu i wysłaniu zamówienia, otrzymasz e-mail z informacjami dotyczącymi śledzenia przesyłki. Jeśli nie otrzymałeś e-maila, upewnij się, że sprawdziłeś również swój folder spamu. Jeśli nie otrzymałeś numeru przesyłki, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected] lub +48 664 722 522, aby dowiedzieć się szczegółów zamówienia. Zalecamy częste sprawdzanie informacji o śledzeniu przesyłki, aby uniknąć sytuacji, w której przesyłka zostanie przekierowana z powrotem do naszego magazynu.

Czy ta odpowiedź jest pomocna? 0 7

COVID-19 informacje o wysyłce

Podczas gdy my kontynuujemy wysyłkę zamówień do naszych klientów tak szybko, jak to możliwe, prosimy spodziewać się pewnych opóźnień w wysyłce. Ze względu na obecną globalną sytuację COVID-19, z którą mamy do czynienia jako społeczeństwo, doświadczamy opóźnień zarówno w naszym łańcuchu dostaw, jak i czasach wysyłki przewoźnika.

Podczas gdy większość zamówień jest nadal wysyłana na czas, prosimy o uwzględnienie 3-5 dodatkowych dni roboczych na wysłanie zamówienia.

Z góry dziękujemy – nie tylko za lojalność wobec “Przyjaciół Kawy”, ale również za cierpliwość!

Czy ta odpowiedź jest pomocna? 0 0

Czy można śledzić moją przesyłkę?

Tak! Numer śledzenia przesyłki jest wysyłany na Twój e-mail w momencie, gdy przesyłka opuszcza magazyn. Jeśli wybrałeś odbiór towaru w sklepie, poinformujemy Cię o zamówieniu poprzez wiadomość lub telefonicznie.

Czy ta odpowiedź jest pomocna? 2 0

Jak długo potrwa dostawa mojego zamówienia?

Wybrane przedmioty są pakowane i wysyłane w ciągu 1-3 dni roboczych po dokonaniu płatności. 95% zamówień jest dostarczanych następnego dnia!*

*Czas dostawy może się wydłużyć podczas wyprzedaży świątecznych. Podczas gdy większość zamówień jest nadal wysyłana na czas, niektóre mogą zająć do 2-4 dodatkowych dni roboczych, aby zostać wysłane.

Ważne: Czas dostawy może się różnić w zależności od wybranej metody dostawy. Numer śledzenia jest podawany po opuszczeniu przez przesyłkę naszego magazynu.

Czy ta odpowiedź jest pomocna? 3 9

Jak działa dostawa do sklepu fizycznego?

W przypadku, gdy wybierzesz opcję odbioru zamówienia w jednym z naszych sklepów stacjonarnych jego realizacja na dwa sposoby:

  • realizacja natychmiastowa – w momencie jeśli zamówiony towary jest na stanie danego sklepu. Odbiór może nastąpić tego samego dnia w godzinach otwarcia sklepów;
  • realizacja z wysyłką z magazynu – w tej sytuacji zamówiony produkt nie jest aktualnie na stanie danego sklepu i zostanie wysłany do wybranego punktu z magazynu centralnego. W momencie, gdy zamówienie będzie gotowe do odbioru otrzymają Państwo wiadomość email o gotowości zamówienia do odbioru.
Czy ta odpowiedź jest pomocna? 3 0

Ile kosztuje wysyłka?

Wysyłka do dowolnego miasta w Polsce jest darmowa dla wszystkich zamówień powyżej 199 zł! Jeśli Twoje zamówienie jest mniejsze niż 199 zł, cena dostawy zależy od sposobu dostawy, który wybierzesz przy kasie. Kurier GLS – 19,99 zł; InPost – 9,99 ZŁ. Alternatywnie możesz za darmo odebrać zamówienie osobiście w sklepie fizycznym.

Czy ta odpowiedź jest pomocna? 37 4

Czy możecie wysłać jednego zamówienie na różne adresy?

Obecnie nie oferujemy takiej opcji. Jeśli chcieliby Państwo zamówić kilka produktów z dostawą pod różne adresy będą musieli Państwo złożyć osobne zamówienia.

Czy ta odpowiedź jest pomocna? 1 2

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Skontaktuj się z nami

Wyślij wiadomość do konsultanta

W dni robocze od 9:00 do 18:00 odpowiadamy natychmiast

Zadzwoń do nas

W dni robocze od 9:00 do 18:00 odpowiadamy natychmiast +48 226 351 933