Kawowa TOP oferta

FAQ

Jak otrzymać fakturę za zakupiony towar?

Fakturę wyślemy Ci na adres e-mail podany w zamówieniu. Faktura elektroniczna jest jednocześnie kartą gwarancyjną. Ponadto, jeśli posiadasz konto, a zamówienie zostało złożone w sklepie internetowym www.przyjacielekawy.pl, faktury znajdziesz w swoim profilu użytkownika.

Czy ta odpowiedź jest pomocna? 2 0

Jak i gdzie mogę płacić raty za umowę?

Zgodnie z referencjami firmy leasingowej, możesz płacić za pomocą polecenia zapłaty; online; gotówką; w oddziale banku; na rachunek bankowy podany w umowie. Ważne: składki muszą być opłacane przez firmę, z którą podpisałeś umowę.

Czy ta odpowiedź jest pomocna? 0 0

Czy można wybrać termin spłacania rat?

Przy wyborze rat 0% nie ma możliwości wyboru dowolnego dnia spłaty rat. Jest on ustalony na dzień miesiąca w którym złożyło się wniosek ratalny.

Czy ta odpowiedź jest pomocna? 0 0

Jakie dokumenty są wymagane do zawarcia umowy leasingu?

Umowę leasingu możesz zawrzeć przedstawiając swój dokument tożsamości: paszport lub dowód osobisty Rzeczypospolitej Polskiej lub zezwolenie na pobyt stały w Rzeczypospolitej Polskiej (może być do niego dołączony akt obywatelstwa innego państwa).

Czy ta odpowiedź jest pomocna? 0 0

Jakie towary można kupić na raty?

Wszystkie towary dostępne na naszej strony można zakupić na raty. Minimalna kwota zakupu na raty to 300 zł. Zakupu na raty można dokonać za pośrednictwem jednego z dwóch współpracujących z nami banków: Santander oraz Credit Agricole.

Czy ta odpowiedź jest pomocna? 1 1

Jak kupić ekspres do kawy w leasingu?

Po dodaniu żądanego przedmiotu do koszyka, w kroku płatności wybierz jednego z dostępnych dostawców usług leasingowych. Po wybraniu dostawcy, kliknij przycisk “Kup”, a zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę usług dostawcy leasingu. W zawarciu umowy leasingowej mogą również pomóc menedżerowie. Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem [email protected] lub telefonicznie pod numerem +48 664 722 522.

Czy ta odpowiedź jest pomocna? 0 0

Czy mogę otrzymać fakturę z odroczonym terminem płatności?

Fakturę z odroczonym terminem płatności możemy wystawić w następujących przypadkach:

  • jednostkom budżetowym;
  • firmom, które stale z nami współpracują oraz regulujął płatności w wyznaczonym terminie.
Czy ta odpowiedź jest pomocna? 3 0

Czy mogę zapłacić karta kurierowi?

Niestety nie. Przy wyborze płatności przy odbiorze u kuriera można zapłacić na dwa sposoby:

  1. gotówką;
  2. kodem BLIK.

Koszt płatności przy odbiorze: 3,00 zł

Czy ta odpowiedź jest pomocna? 7 4

Jakich metod płatności mogę użyć?

Przy zakupie w naszym sklepie internetowym można wybrać jedną z poniższych opcji opłaty za zamówienie:

  • gotówką przy odbiorze;
  • tradycyjnym przelewem bankowym;
  • szybką płatność tPay (w tym szybkie przelewem, płatność kartą i BLIK).

Dodatkowo oferujemy skorzystanie z oferty ratalnej i leasingowej.

Płatności odroczone PayPo – Kup teraz, zapłać później. Więcej na temat płatności PayPo: tutaj.

Czy ta odpowiedź jest pomocna? 5 3

Chcę otrzymać fakturę dla mojej firmy. Jak mogę to zrobić?

Podczas składania zamówienia zaznacz pole “Zakup na firmę” i wypełnij wszystkie wymagane dane.

Czy ta odpowiedź jest pomocna? 1 0

Chcę złożyć zamówienie, ale widzę przycisk “Otrzymaj ofertę” Co mam zrobić?

W przypadku zamówienia z przyciskiem “Otrzymaj ofertę” nie posiadamy tego produktu aktualnie na stanie. Jednak po naciśnięciu tego przycisku i wpisaniu swoich danych kontaktowych otrzymają Państwo informację o ewentualnym terminie dostępności produktu bądź ofertę na zbliżony produkt.

Czy ta odpowiedź jest pomocna? 1 0

Mam kod rabatowy, ale on nie działa. Dlaczego?

Może być kilka przyczyn nie działającego kodu rabatowego:

  • kod został wprowadzony niepoprawnie;
  • wygasła ważność kodu;
  • kod nie działa dla wybranych produktów z koszyka (np. ze względu na kategorię produktu, bądź aktualną promocję na dany produkt);
  • nie została osiągnięta minimalna kwota dla danego kodu rabatowego.
Czy ta odpowiedź jest pomocna? 0 1

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Skontaktuj się z nami

Wyślij wiadomość do konsultanta

W dni robocze od 9:00 do 18:00 odpowiadamy natychmiast

Zadzwoń do nas

W dni robocze od 9:00 do 18:00 odpowiadamy natychmiast +48 226 351 933